Radisson Blu Hotel, Montpellier
Hotel amb certificació ecològica amb un centre de negocis obert les 24 hores i piscina de temporada a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Radisson Blu Hotel, Montpellier





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 129 €
taxes i impostos inclosos
4 de jul. - 5 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Suite, terrassa
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Suite júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Kyriad Direct Montpellier St Jean de Vedas – La Peyrière
Saint-Jean-de-Vedas
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
7.0 de 10, Bé, 401 opinions
Preu actual: 54 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

190 Rue D'argencourt, Montpellier, Montpellier, 34000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Belaroia
Hotel Belaroia
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 626 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.60 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 20 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 17 EUR per dia.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Clean Promise (IHG).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: juny-setembre
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-20:00.
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Crowne Plaza Corum
Crowne Plaza Corum Hotel
Crowne Plaza Corum Hotel Montpellier
Crowne Plaza Montpellier
Crowne Plaza Montpellier Corum
Montpellier Corum
Montpellier Crowne Plaza
Crowne Plaza Montpellier Corum Hotel
Crowne Plaza Montpellier Corum
Radisson Blu Hotel, Montpellier Hotel
Crowne Plaza Montpellier Corum by IHG
Radisson Blu Hotel, Montpellier Montpellier
Crowne Plaza Montpellier Corum an IHG Hotel
Radisson Blu Hotel, Montpellier Hotel Montpellier
Preguntes freqüents
Opinions: Radisson Blu Hotel, Montpellier
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Fabrice
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabrice
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Matthew
Viatge en parella
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Noeleen
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Noeleen
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Ann-Sofi
Viatge en parella
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Ann-Sofi
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kent, Plano
Viatge en família
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kent
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Manfred
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Manfred
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
corinne, paris
Viatge de negocis
29 de març de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
corinne
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
patrice
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
patrice
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Guillaume
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guillaume
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Zohra
20 de febr. de 2025
Zohra
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tom
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tom
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
Viatge en parella
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandie
Viatge en família
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Sandie
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
André
7 de febr. de 2025
André
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
André
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
André
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Lucien
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lucien
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
André
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
André
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Tom
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tom
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Laurent
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurent
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
birgit
5 de gen. de 2025
birgit
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Cheikh
Viatge de negocis
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cheikh
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
jean charles
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jean charles
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
GERALD
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GERALD
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Geoffrey
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Geoffrey
Estada de 3 nits (oct. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets