HOTEL OSCAR GOLD
Hotel a Montes Claros amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL OSCAR GOLD





Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Píres e Albuquerque - Centro, 291, Montes Claros, MG, 39400-057
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Amsterdam Montes Claros
Hotel Amsterdam Montes Claros
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 423 opinions
Preu actual: 45 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 40.00 BRL per allotjament per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL OSCAR GOLD
Opinions
8,6
Excel·lent
8,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gleyson
Viatge de negocis
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gleyson
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio
Viatge de negocis
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Antonio
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Piero
13 de març de 2025
Piero
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Guilherme Henrique
12 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guilherme Henrique
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gleyson
Viatge en família
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gleyson
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Charlene
12 de febr. de 2025
Charlene
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gilberto
29 de gen. de 2025
Gilberto
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Murilo
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Murilo
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Marcio
Viatge de negocis
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Marcio
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Murilo
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Murilo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Celso
12 de gen. de 2025
Celso
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Mozart mendes martins
11 de gen. de 2025
Mozart mendes martins
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Gilberto
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gilberto
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Gilflavio
8 de gen. de 2025
atendimento razoável
Gilflavio
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Lucas
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Lucas
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Antonio Luis
Viatge de negocis
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
bom custo beneficio mas o Banheiro do quarto não..
Antonio Luis
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Getulio
25 de nov. de 2024
Getulio
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Martina B.
25 de nov. de 2024
Martina B.
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Alexandre
Viatge en família
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexandre
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Isadora
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Isadora
Estada de 2 nits (nov. 2024)
4/10, Deficient
Getulio
19 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Desilusão
Getulio
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Edio
Viatge de negocis
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo custo benefício
Edio
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Igor tF
Viatge en família
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Igor tF
Estada de 2 nits (nov. 2024)
2/10, Horrible
JULIANA DE FARIA PESSOA
25 d’oct. de 2024
JULIANA DE FARIA PESSOA
Estada d’1 nit (oct. 2024)