HOTEL OSCAR GOLD
Hotel a Montes Claros amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL OSCAR GOLD





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
7,6 sobre 10
Bé
(8 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Píres e Albuquerque - Centro, 291, Montes Claros, MG, 39400-057
Sobre aquest allotjament
HOTEL OSCAR GOLD
Allotjaments similars

Hotel Amsterdam Montes Claros
Hotel Amsterdam Montes Claros
- Esmorzar inclòs
- S'admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 465 opinions
Preu actual: 36 €
taxes i impostos inclosos
1 de gen. - 2 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 40.00 BRL per allotjament per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: HOTEL OSCAR GOLD
8,4
Molt bo
8,0
Neteja
8,4
Comoditats
8,4
Personal i servei
7,4
Respecte al medi ambient
7,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
11 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Gleyson
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gleyson
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria Carmen
Viatge de negocis
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria Carmen
Estada de 2 nits (ag. 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
6 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pessimo




Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael
4 de set. de 2025
Rafael
Estada d’1 nit (ag. 2025)
4/10, Deficient
Neylor
29 d’ag. de 2025
Neylor
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Debelio
Viatge de negocis
27 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel excelente



Debelio
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Georg H R
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Georg H R
Estada d’1 nit (ag. 2025)
2/10, Horrible
BRENO
Viatge de negocis
7 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BRENO
Estada d’1 nit (ag. 2025)
4/10, Deficient
Sarah
Viatge de negocis
7 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sarah
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Breno
Viatge de negocis
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hotel sente o peso da idade. Instalações antigas!
Breno
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Maria I K
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria I K
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
MATEUS
14 de jul. de 2025
MATEUS
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
DIOGO CAMPOS
12 de jul. de 2025
DIOGO CAMPOS
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gleyson
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gleyson
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
renan
30 de juny de 2025
renan
Estada de 3 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Luiz Guilherme
28 de juny de 2025
Luiz Guilherme
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Amberlee
Viatge en família
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Amberlee
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Antonio Masaji
Viatge de negocis
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio Masaji
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
José
Viatge de negocis
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfeito
José
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Gleyson
19 de maig de 2025
Gleyson
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
ADENILSON
19 de maig de 2025
ADENILSON
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Fernanda
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernanda
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jhony
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Tudo ótimo, indico
Jhony
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Edmur
Viatge de negocis
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edmur
Estada de 2 nits (març 2025)








