Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Myst





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
9,4 sobre 10
Magnífic
(50 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
També et pot agradar

Novotel Monterrey Valle
Vall Orient
- Piscina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.8 de 10, Bé, 1.021 opinions
Preu actual: 67 €
taxes i impostos inclosos
12 d’oct. - 13 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2055 Av. Francisco I. Madero Modelo, Monterrey, NL, 64580
Sobre aquest allotjament
Hotel Myst
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 190.0 MXN per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Myst Hotel
Hotel Myst Monterrey
Hotel Myst Hotel Monterrey
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Myst
9,2
Fantàstic
9,6
Neteja
9,2
Comoditats
9,4
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Margaret, Progreso
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Margaret
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Londres
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Londres
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Luis Fernando, Nuevo Laredo
Viatge en parella
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis Fernando
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Richardth
Viatge en parella
30 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richardth
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Venkatesan
Viatge en parella
28 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Venkatesan
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Ángel
Viatge en parella
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ángel
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos Antonio
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos Antonio
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jose Juan, Querétaro
20 d’ag. de 2025
Jose Juan
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge
19 d’ag. de 2025
Jorge
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
angel
Viatge en parella, Viatge de negocis
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
angel
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Mariela Montserrath
Viatge en parella
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mariela Montserrath
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
liliana
Viatge en parella
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
liliana
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan Chavarria
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan Chavarria
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Maria, TONALA
Viatge de negocis, Viatge en família
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Maria
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mario
Viatge en parella, Viatge de negocis
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mario
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Larisa
Viatge en família
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Larisa
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Aracely
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aracely
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aracely
Viatge en família
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aracely
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Juan
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada de 3 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Claudia, Ridgewood
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Claudia
Estada de 6 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Bernardo Isaac
Viatge de negocis
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bernardo Isaac
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Regan
Viatge en parella
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Regan
Estada de 8 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Amy
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
Amy
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
angel
Viatge en parella, Viatge de negocis
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
angel
Estada d’1 nit (jul. 2025)