Garça Real Hotel & Spa
Hotel a la vora del llac amb spa complet i camp de golf
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Garça Real Hotel & Spa





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Habitació doble o amb dos llits individuals (Single Use)
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua José Laranjeiro Lopes de Almeida, Estrada Nacional 111, Meãs do Campo, Montemor-o-Velho, Coimbra, 3140-166
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Palácio São Silvestre - Boutique Hotel
Palácio São Silvestre - Boutique Hotel
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.2 de 10, Fantàstic, 154 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 40.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 6369
L’allotjament també es coneix com a
Garça Real Hotel Meãs do Campo
Garça Real Meãs do Campo
Garça Real Hotel Montemor-o-Velho
Garça Real Hotel
Garça Real Montemor-o-Velho
Garça Real Hotel & Spa Hotel
Garça Real Hotel & Spa Montemor-o-Velho
Garça Real Hotel & Spa Hotel Montemor-o-Velho
Preguntes freqüents
Opinions: Garça Real Hotel & Spa
Opinions
9,4
Magnífic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 d’ag. de 2021
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (juny 2021)
8/10, Bo
Israel
11 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Israel
Estada de 3 nits (juny 2021)
8/10, Bo
Micaela
Viatge en família
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Micaela
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
dirce ferreira
29 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
dirce ferreira
Estada de 5 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Nuno
Viatge en família
15 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nuno
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
14 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Wagner Luiz
22 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wagner Luiz
Estada de 4 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Wing Ken
14 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Qualidade serviço do pessoal boa
Wing Ken
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
4 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Antoine
20 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Très bon hôtel mais restaurant à eviter
Antoine
Estada de 4 nits (ag. 2019)
4/10, Deficient
Luis Miguel
10 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Luis Miguel
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Susana
6 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Susana
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Pasca
2 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pasca
Estada de 3 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Clara
29 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clara
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
li li
10 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
li li
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
reandt, Perth, Australia
22 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
reandt
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
thierry
11 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
thierry
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Bill, New Jersey
13 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bill
Estada de 3 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Carlos Eduardo
5 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo hotel
Carlos Eduardo
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Paula
2 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paula
Estada d’1 nit (set. 2018)
6/10, Acceptable
Stephen
22 de set. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Stephen
Estada de 2 nits (set. 2018)