Palmyra Golden Beach Families and Couples
Hotel a la platja, amb piscina a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Palmyra Golden Beach Families and Couples





Opinions
5,6 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Zone Touristique Skanes Monastir, Monastir, 5000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

One Resort Aqua Park & Spa
One Resort Aqua Park & Spa
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Tot inclòs
- Spa
9.0 de 10, Fantàstic, 9 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. Es poden aplicar exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: 8.00 TND per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 3 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
A deposit is charged to the guest's credit card by E-rev UK LTD on the hotel's behalf for any bookings where payment for the stay will be made on site instead of at the time of booking.
Informació addicional
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
El preu total que es mostra per a les estades que comprenguin el 31 de desembre inclou la taxa obligatòria del sopar de gala de Cap d'Any
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Golden Beach Monastir
Hôtel Golden Beach Monastir
Bravo Monastir
Palmyra Skanes Families Couples Hotel Monastir
Palmyra Families Couples All Inclusive Hotel Monastir
Palmyra Skanes Golden Beach (Families Couples Only)
Palmyra Golden Beach Families and Couples Hotel
Hotel Palmyra Golden Beach Families and Couples - All Inclusive
Palmyra Golden Beach Families and Couples Monastir
Hôtel Bravo Monastir
Palmyra Families Couples All Inclusive Hotel
Palmyra Families Couples All Inclusive Monastir
Palmyra Families Couples All Inclusive
Hôtel Golden Beach
Palmyra Golden Beach Families Couples All Inclusive
Palmyra Golden Beach Families and Couples Hotel Monastir
Preguntes freqüents
Opinions: Palmyra Golden Beach Families and Couples
Opinions
5,6
6,4/10
Neteja
6,2/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
5,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de nov. de 2022
Estada d’1 nit (nov. 2022)
2/10, Horrible
Julien
Viatge en grup
6 de nov. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julien
4/10, Deficient
Amado
Viatge en parella
20 d’oct. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amado
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Dalila, Tijuana
18 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dalila
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Sylvain
9 d’oct. de 2022
Sylvain
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Dalila
8 d’oct. de 2022
Dalila
Estada d’1 nit (oct. 2022)
2/10, Horrible
Abdelhak
5 d’oct. de 2022
Abdelhak
Estada de 2 nits (oct. 2022)
2/10, Horrible
salman
2 d’oct. de 2022
salman
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Mariza
22 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mariza
Estada de 7 nits (set. 2022)
4/10, Deficient
atef
Viatge en família
20 de set. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
atef
Estada de 2 nits (set. 2022)
6/10, Acceptable
Ouday abdulsaheb
30 de juny de 2022
Ouday abdulsaheb
Estada d’1 nit (juny 2022)
2/10, Horrible
Jameleddine
28 de juny de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jameleddine
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Ramzi
18 de juny de 2022
Ramzi
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Sameh
1 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sameh
Estada de 3 nits (maig 2022)
8/10, Bo
Christel
26 de maig de 2022
Christel
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Carine
18 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Agréable et Bon séjour



Carine
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Sofien
Viatge en família
24 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sofien
Estada d’1 nit (abr. 2022)
4/10, Deficient
m m
Viatge de negocis
15 de març de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
extremely horrible hotel
m m
Estada de 5 nits (març 2022)
6/10, Acceptable
Tracy
7 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Fair for the money you pay




Tracy
Estada de 15 nits (febr. 2022)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
7 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 7 nits (set. 2019)
4/10, Deficient
Hafid
4 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hafid
Estada de 7 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Hamioud
3 de jul. de 2019
Hamioud
Estada de 5 nits (juny 2019)
4/10, Deficient
THIERRY
28 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
decevant
THIERRY
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Abdallah , Lyon
17 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Abdallah
6/10, Acceptable
Therese, Sverige
4 de nov. de 2014
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació