easy&cosy Hotel Moers
Hotel a Moers amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament easy&cosy Hotel Moers





Opinions
6,0 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 49 €
taxes i impostos inclosos
7 de des. - 8 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
2 dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
2 dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
2 dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Apartament estàndard
El més destacat
Menjador independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
2 dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Apartament
El més destacat
Menjador independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
2 dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rheinberger Str. 93a, Moers, 47441
Sobre aquest allotjament
easy&cosy Hotel Moers
Allotjaments similars

Van der Valk Hotel Moers
Van der Valk Hotel Moers
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 487 opinions
Preu actual: 80 €
taxes i impostos inclosos
4 de des. - 5 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 15 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 15 EUR.
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Dormir Moers
Dormir Moers
Hotel Dormir
easy&cosy Hotel Moers Hotel
easy&cosy Hotel Moers Moers
easy&cosy Hotel Moers Hotel Moers
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: easy&cosy Hotel Moers
6,0
5,4
Neteja
7,0
Ubicació
6,2
Personal i servei
5,8
Respecte al medi ambient
5,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
21 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (set. 2025)
4/10, Deficient
Wouter
Viatge en parella
21 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wouter
Estada d’1 nit (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Sümeyye
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Sümeyye
Estada d’1 nit (oct. 2025)
2/10, Horrible
Yvonne
Viatge en parella
16 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yvonne
Estada d’1 nit (set. 2025)
2/10, Horrible
Andreas
31 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Andreas
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Waldemar
Viatge de negocis
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Waldemar
Estada de 2 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
Sabine
Viatge en grup
14 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel für Entspannte
Sabine
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
ULRICH
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
ULRICH
Estada de 10 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
Zakariya Titus
Viatge de negocis
22 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zakariya Titus
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
Kathrin
19 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kathrin
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Kirsten
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kirsten
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Frank
2 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frank
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lukas
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lukas
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Marvin
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marvin
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Marco
Viatge de negocis
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Najib
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Najib
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
3 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
2/10, Horrible
bent
9 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dårlig hotel
bent
Estada de 2 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Charlotte
24 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Charlotte
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Walter
29 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Walter
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
service
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2019)








