Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament easy&cosy Hotel Moers





Opinions
6,2 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
2 dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
2 dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Apartament
El més destacat
Menjador independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
3 Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
2 dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Apartament estàndard
El més destacat
Menjador independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
2 Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rheinberger Str. 93a, Moers, 47441
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Dampfmühle
Hotel Dampfmühle
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.0 de 10, Molt bé, 478 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 15 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 15 EUR.
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Dormir Moers
Dormir Moers
Hotel Dormir
easy&cosy Hotel Moers Hotel
easy&cosy Hotel Moers Moers
easy&cosy Hotel Moers Hotel Moers
Preguntes freqüents
Opinions: easy&cosy Hotel Moers
Opinions
6,2
6,0/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
5,0/10
Comoditats
5,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Kirsten
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kirsten
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Lukas
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lukas
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Marvin
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marvin
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Marco
Viatge de negocis
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Najib
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Najib
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
3 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
2/10, Horrible
bent
9 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dårlig hotel
bent
Estada de 2 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Charlotte
24 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Charlotte
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Walter
29 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Walter
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
service
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets