Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL R9 The Yard Mobara





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 77 €
23 de jul. - 24 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, no fumadors (check-in is not available after 11PM)

Habitació familiar, no fumadors (check-in is not available after 11PM)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Dormitoris
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Microones
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Dormitoris
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Microones
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)

Habitació doble estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Dormitoris
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Microones
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Oshiba 2-1-5, Mobara, Chiba, 297-0033
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel R9 The Yard Isumi
Hotel R9 The Yard Isumi
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
8.8 de 10, Excel·lent, 160 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 800 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL R9 The Yard Mobara Hotel
HOTEL R9 The Yard Mobara Mobara
HOTEL R9 The Yard Mobara Hotel Mobara
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL R9 The Yard Mobara
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Yasushi
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yasushi
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
NORIKO
2 de juny de 2025
NORIKO
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Hiroko
Viatge en grup
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroko
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kazuhiro, Nakazato,Kiyose-Shi
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kazuhiro
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
HIDEMI
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HIDEMI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
???
Viatge en parella
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
YORIKO
Viatge en parella, Viatge de negocis
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YORIKO
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Erien
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Erien
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
SACHIKO
25 de març de 2025
SACHIKO
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
YUTAKA
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
YUTAKA
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yuko
Viatge en família
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuko
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en família amb nens petits
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Junji
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Junji
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ikeda
3 de març de 2025
Ikeda
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Taiki
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Taiki
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Sakura
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sakura
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
TOSHIKATSU
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TOSHIKATSU
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Hideo
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hideo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
新しくて綺麗なホテル
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Hitomi
Viatge en família amb nens petits
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hitomi
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
tatsuaki
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
tatsuaki
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Miwako
Viatge en parella, Viatge de negocis
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Miwako
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
???
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (gen. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Vols
Paquets