Awanosho
Ryokan a Miyoshi amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Awanosho





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Toilet in room)

Habitació tradicional (Toilet in room)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Un bidet
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Honmyo 165-6 Ikedacho, Hakuchi, Miyoshi, 778-5251
Sobre aquest allotjament
Awanosho
Allotjaments similars

Hotel Kazurabashi
Hotel Kazurabashi
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 56 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1000 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Awanosho Hotel Ikeda
Awanosho Ikeda
Awanosho Inn Miyoshi
Awanosho Inn
Awanosho Miyoshi
Awanosho Japan/Shikoku - Miyoshi
Awanosho Ryokan
Awanosho Miyoshi
Awanosho Ryokan Miyoshi
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Awanosho
7,8
Bo
7,6
Neteja
6,8
Ubicació
8,0
Personal i servei
7,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
10 de maig de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
Wai fan
Viatge en grup
5 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wai fan
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
KIN LEUNG
Viatge en família
21 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
KIN LEUNG
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
7 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
LIYU
Viatge en família
31 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
房間空間適中,早餐多樣化,浴堂設備略顯貧乏
LIYU
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
19 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Olive, 香港
Viatge en parella, Viatge en grup
26 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Olive
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
YC, Hong Kong
Viatge en grup, Viatge en família
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YC
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
sachiko
13 de nov. de 2019
sachiko
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
8 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
sin yee
11 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
幽靜
sin yee
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
DorLeung, Hong Kong
Viatge en família amb nens petits
5 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
DorLeung
Estada d’1 nit (ag. 2019)
4/10, Deficient
Rick
4 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Rick
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
KW
2 de jul. de 2019
KW
Estada d’1 nit (juny 2019)
6/10, Acceptable
JIROU
14 de juny de 2019
お風呂の泉質はいい感じ。
JIROU
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
なし
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
6 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en parella
5 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Jérôme
26 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jérôme
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
JIAHONG
12 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JIAHONG
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
shinichiro
2 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
shinichiro
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de des. de 2018
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)

