Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ryokan Sakamotoya





Serveis populars
El preu actual és de 104 €
4 d’ag. - 5 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, fumadors (Japanese-style, For 3-6 Guests)

Habitació tradicional, fumadors (Japanese-style, For 3-6 Guests)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Dormitoris
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Japanese-style, For 3-6 Guests)

Habitació tradicional (Japanese-style, For 3-6 Guests)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Dormitoris
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Japanese-style, For 1-3 Guests)

Habitació tradicional (Japanese-style, For 1-3 Guests)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Dormitoris
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

70-3 Ejiri, Miyazu, Kyoto-fu , 629-2244
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mercure Kyoto Miyazu Resort & Spa
Mercure Kyoto Miyazu Resort & Spa
- Piscina
- Tot inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 322 opinions
Preu actual: 66 €
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Ryokan Sakamotoya Miyazu
Sakamotoya Miyazu
Ryokan Sakamotoya Ryokan
Ryokan Sakamotoya Miyazu
Ryokan Sakamotoya Ryokan Miyazu
Preguntes freqüents
Opinions: Ryokan Sakamotoya
Opinions
7,4
Bo
6,8/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
SYLVIE
Viatge de negocis
4 de març de 2025
SYLVIE
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
hubert
31 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
hubert
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Steven
Viatge en família
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
ゆうま
Viatge en grup
27 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ゆうま
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
YAHSUN
Viatge en família
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
YAHSUN
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Sarah Elizabeth
20 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah Elizabeth
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Motoko
13 de jul. de 2024
Motoko
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
Sabrina
Viatge en grup
3 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Slitent hotell, sjarmerende eiere
Sabrina
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
えみこ
15 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
えみこ
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Norikatsu
8 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Norikatsu
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Kristin
3 de juny de 2023
Kristin
Estada d’1 nit (juny 2023)
4/10, Deficient
JUNYA
20 d’abr. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ちょっと残念
JUNYA
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Nobuo
Viatge de negocis
15 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nobuo
Estada d’1 nit (oct. 2020)
6/10, Acceptable
Kouji
Viatge en família
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
満足できない
Kouji
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Yoshito
Viatge de negocis
30 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Yoshito
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Kenichi
17 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
popin1to3ken
Kenichi
Estada d’1 nit (set. 2019)
2/10, Horrible
Stéphanie
12 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stéphanie
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
WAI HAN VERA
9 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WAI HAN VERA
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
4/10, Deficient
oba, 大津
28 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
oba
Estada d’1 nit (des. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
6 de des. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2017)