Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 112 €
11 de set. - 12 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(16 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un cobrellit
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors
9,8 sobre 10
Magnífic
(15 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un cobrellit
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1994 Shinhama, Miyazu, Kyoto, 626-0015
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Fairfield by Marriott Kyoto Miyazu
Fairfield INN BY Marriott Kyoto Miyazu
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate Hotel
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate Miyazu
Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate Hotel Miyazu
Preguntes freqüents
Opinions: Fairfield by Marriott Kyoto Amanohashidate
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
?
Viatge en grup
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ling Yi
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ling Yi
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Terry
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Terry
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
KAZUMI
Viatge en parella
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KAZUMI
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
???
24 de juny de 2025
???
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
??
17 de juny de 2025
??
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Maureen
Viatge en parella, Viatge en família
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions



Maureen
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
takuya
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
takuya
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
KATSUNORI
8 de juny de 2025
KATSUNORI
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Tamae
Viatge en grup
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tamae
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
HUIWEN
Viatge en grup, Viatge en família
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HUIWEN
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Dat, Anaheim
Viatge en família
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dat
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
KAZU
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KAZU
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Volkmar
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Toll!
Volkmar
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
David
6 de maig de 2025
David
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kenji
Viatge en família
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenji
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
AKIKO
Viatge en família
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AKIKO
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sakaki
Viatge en família
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sakaki
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en parella
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Yoko
Viatge en grup
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoko
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
SHUK FAN LAURA
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SHUK FAN LAURA
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Martine
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien
Martine
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Iain
Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Iain
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
lingqi
15 d’abr. de 2025
lingqi
Estada d’1 nit (abr. 2025)