Hotel SeaBreeze Coral
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Platja de Shigira
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel SeaBreeze Coral





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Casual)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Casual)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ueno Miyaguni 974-3, Miyakojima, Okinawa, 906-0203
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Atoll Emerald Miyakojima
Hotel Atoll Emerald Miyakojima
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 200 opinions
Preu actual: 170 €
24 de jul. - 25 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-21:00.
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Els clients amb tatuatges no poden utilitzar els banys públics de l'allotjament
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL SEA BREEZE CORAL
Hotel SeaBreeze Coral Hotel
Hotel SeaBreeze Coral Miyakojima
Hotel SeaBreeze Coral Hotel Miyakojima
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel SeaBreeze Coral
Opinions
8,2
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Masaaki
Viatge en grup
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Masaaki
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Takeshi
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Takeshi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
DAISUKE
4 de març de 2025
DAISUKE
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Hideki
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hideki
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
tsutomu
Viatge en parella
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
tsutomu
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
チサト
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
チサト
Estada de 6 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
ERI
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ERI
Estada de 3 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Ayumi
Viatge en família
28 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ayumi
Estada de 3 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Mari
28 de set. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mari
Estada d’1 nit (set. 2024)
4/10, Deficient
NANA
Viatge en família
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
NANA
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
yoshiko
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
yoshiko
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
??
1 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
ATSUSHI
24 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ATSUSHI
Estada de 2 nits (jul. 2024)
2/10, Horrible
Riko
10 de jul. de 2024
Riko
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
doug
Viatge en família
1 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
doug
Estada de 4 nits (juny 2024)
8/10, Bo
yoshimune
10 de juny de 2024
yoshimune
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
HIROMI
3 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
HIROMI
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
KAZUMI
Viatge en família
22 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KAZUMI
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
hirotake
20 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
hirotake
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Kato
12 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kato
Estada de 2 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
MAKIKO
Viatge en família
19 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
MAKIKO
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Akemi
11 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Akemi
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
ヤスユキ
13 d’ag. de 2023
ヤスユキ
Estada de 3 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
satoru
8 d’ag. de 2023
satoru
Estada d’1 nit (ag. 2023)