Hotel Locus
Hotel a Miyakojima amb una terrassa superior i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Locus





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 15 de 15 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 dormitoris, vistes al port

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 dormitoris, vistes al port
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior (Corner)

Habitació amb dos llits individuals superior (Corner)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble (Maisonette)

Habitació doble (Maisonette)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica, 1 dormitori

Habitació doble bàsica, 1 dormitori
7,4 sobre 10
Bé
(10 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitori independent
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, diversos llits

Habitació amb dos llits individuals superior, diversos llits
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
9,4 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, diversos llits

Habitació amb dos llits individuals estàndard, diversos llits
7,6 sobre 10
Bé
(8 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Maisonette Double

Maisonette Double
Carregar totes les fotos de: Superior Twin

Superior Twin
Carregar totes les fotos de: Compact Room

Compact Room
Carregar totes les fotos de: Corner View Twin

Corner View Twin
Carregar totes les fotos de: Standard Twin

Standard Twin
Premier Pool Room
Carregar totes les fotos de: Standard Double

Standard Double
Carregar totes les fotos de: Superior Corner Twin Room

Superior Corner Twin Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hirara, Aza Shimozato 338-40, Miyakojima, Okinawa, 906-0013
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Atoll Emerald Miyakojima
Hotel Atoll Emerald Miyakojima
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 200 opinions
Preu actual: 170 €
24 de jul. - 25 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2000 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Guests traveling with a service animal must contact the property prior to arrival.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL LOCUS Miyakojima
LOCUS Miyakojima
HOTEL LOCUS Hotel
HOTEL LOCUS Miyakojima
HOTEL LOCUS Hotel Miyakojima
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Locus
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
RYUSUKE
28 de maig de 2025
RYUSUKE
Estada de 2 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Daniil
Viatge en parella
25 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniil
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
m
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
m
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Risako
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Risako
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Masataka
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Masataka
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
?
8 d’abr. de 2025
?
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
SHIGEOMI
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
SHIGEOMI
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
NAGAHARU
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
NAGAHARU
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
DAISUKE
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
DAISUKE
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hironori
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hironori
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
serge
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
serge
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
MEGUMI
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MEGUMI
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
asami
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
asami
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
AO, ShinjukukuNishishinjuku
Viatge en família
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AO
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Yukiko
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yukiko
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sang Min
Viatge en família
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sang Min
Estada de 3 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
kazumasa
12 de febr. de 2025
kazumasa
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tomoo
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomoo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sanghee
Viatge en grup
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sanghee
Estada de 4 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Taejin
Viatge en família
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Taejin
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Katsunori
21 de gen. de 2025
Katsunori
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Sungjae
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice location, good price
Sungjae
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
tomoyuki
24 de des. de 2024
tomoyuki
Estada de 2 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
jiyeon
Viatge en família
26 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
jiyeon
Estada d’1 nit (nov. 2024)