Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament BIBI HOTEL MIYAKO KUKOMAE





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort, diversos llits, no fumadors, frigorífic i microones

Habitació amb dos llits individuals Comfort, diversos llits, no fumadors, frigorífic i microones
10,0 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Nishizato-1449 Hirara, Miyakojima, Okinawa, 906-0012
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

HOTEL R9 The Yard Miyakojima
HOTEL R9 The Yard Miyakojima
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
8.8 de 10, Excel·lent, 90 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 2000 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Bibi Miyako Kukomae Miyakojima
BIBI HOTEL MIYAKO KUKOMAE Hotel
BIBI HOTEL MIYAKO KUKOMAE Miyakojima
BIBI HOTEL MIYAKO KUKOMAE Hotel Miyakojima
Preguntes freqüents
Opinions: BIBI HOTEL MIYAKO KUKOMAE
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Filip
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Filip
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
kimikazu
Viatge de negocis
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
kimikazu
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
kimikazu
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
kimikazu
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
TOMOKO
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
TOMOKO
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nozomi
Viatge en família
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nozomi
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Satoshi
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Satoshi
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Koichiro
8 de març de 2025
Koichiro
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
??
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
kimikazu
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
kimikazu
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
KAZUKI
10 de febr. de 2025
KAZUKI
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
YOSHIKAZU
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
ナイスホテル
YOSHIKAZU
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hiromi
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiromi
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
みき
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
みき
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kazushige
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kazushige
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
コスパ、利便良しです
Viatger verificat
Estada de 7 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
だいた
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
だいた
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Nozomi
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nozomi
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
momoko
Viatge en grup
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
momoko
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
mariko
Viatge en família
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
コスパは良いです
mariko
Estada de 4 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Kanako
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kanako
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Natalia
Viatge en parella
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Natalia
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Chen
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chen
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
??
13 de set. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
??
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Yosuke
Viatge en parella
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yosuke
Estada de 4 nits (ag. 2024)