Aux Ateliers
Hotel a Miserey-Salines amb 2 restaurants i bar
Galeria de fotos de l’allotjament Aux Ateliers





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
8,8 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor de pantalla plana
Rentadora
Roba de llit hipoal·lergògena
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

4 Chem. des Trois Croix, Miserey-Salines, Doubs, 25480
Sobre aquest allotjament
Aux Ateliers
Allotjaments similars

Best Western Citadelle
Best Western Citadelle
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 685 opinions
Preu actual: 78 €
taxes i impostos inclosos
16 de gen. - 17 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de danys de 120 EUR per dia
- Taxa municipal: 2.20 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 14.50 EUR per adult i 8.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 15 EUR.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Aux Ateliers Hotel
Aux Ateliers Miserey-Salines
Aux Ateliers Hotel Miserey-Salines
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Aux Ateliers
9,2
Fantàstic
9,4
Neteja
10
Comoditats
9,2
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Laëtitia
Viatge de negocis
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laëtitia
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Joachim
Viatge en grup
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rundum okay!
Joachim
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vilken överraskning!
Maria
Estada d’1 nit (ag. 2025)
2/10, Horrible
Laura
Viatge de negocis
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Fuyez ! Pas de repos possible !
Laura
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
Joanna
16 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Horrible night!
Joanna
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Joëlle
Viatge de negocis
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joëlle
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jean-philippe
Viatge de negocis
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-philippe
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Quentin
24 de juny de 2025
Quentin
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
Viatge en grup
19 de juny de 2025
Richard
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Philippe
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait
Philippe
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Joëlle
5 de maig de 2025
Joëlle
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Marianne Gotth
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marianne Gotth
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Philippe
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tres bien
Philippe
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Arkadiusz
Viatge de negocis
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arkadiusz
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Marc
Viatge de negocis
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marc
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ines
15 de març de 2025
ines
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabien
10 de març de 2025
Fabien
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
RAPHAEL
Viatge de negocis
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RAPHAEL
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
RAPHAEL
Viatge de negocis
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RAPHAEL
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jérôme
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jérôme
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Benoit
Viatge de negocis
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Indécent…
Benoit
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Yannick
Viatge de negocis
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yannick
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicole
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super
Nicole
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Tiffany
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Tiffany
Estada d’1 nit (nov. 2024)








