Sonder by Marriott Bonvoy The Fitz Apartments Downtown St Paul

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel apartament d'estil art-déco a Saint Paul amb un gimnàs

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Sonder by Marriott Bonvoy The Fitz Apartments Downtown St Paul

Roba de llit d'alta qualitat i decoració individual
Vista des de l'allotjament
Frigorífic gran, cafetera i tetera i bullidora elèctrica
Lounge al vestíbul
Lounge al vestíbul

Opinions

8,6 sobre 10,
Excel·lent

Serveis populars

  • Serveis de bugaderia
  • Gimnàs
  • Cuina
  • Aire condicionat
  • Wifi gratuïta
El preu actual és de 110 €
taxes i impostos inclosos
19 de juny - 20 de juny

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Apartament, 1 dormitori, balcó (Mobility Accessible w/ Roll-in Shower)

El més destacat

Menjador
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic complet/congelador
  • 1 bany
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni i 1 sofà llit doble

Apartament superior, 1 dormitori, balcó

El més destacat

Menjador
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic complet/congelador
  • 1 bany
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran i 1 sofà llit doble

Apartament, 1 dormitori, balcó

El més destacat

Menjador
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic complet/congelador
  • 1 bany
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni i 1 sofà llit doble

Estudi, 1 llit de matrimoni

El més destacat

Menjador
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic complet/congelador
  • 1 bany
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
77 9th Street East, St. Paul, MN, 55101

Què hi ha als voltants

  • Centre d'Energia Xcel - 9 minuts a peu - 0.8 km
  • Centre Ordway per a les Arts Escèniques - 9 minuts a peu - 0.8 km
  • Museu de Ciència de Minnesota - 11 minuts a peu - 1.0 km
  • Capitoli de l'Estat de Minnesota - 11 minuts a peu - 1.0 km
  • RiverCentre - 13 minuts a peu - 1.1 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de tren de Union Depot: 13 min a peu
  • Estació de 10th Street: 3 min a peu
  • Minneapolis, Minnesota (MSP-Aeroport Internacional de Minneapolis-Saint Paul): a 21 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Amsterdam Bar & Hall - ‬6 minuts a peu
  • ‪Pillbox Tavern - ‬6 minuts a peu
  • ‪Caribou Coffee - ‬1 minuts en cotxe
  • ‪Keys Cafe & Bakery - ‬2 minuts a peu
  • ‪Palace Theatre - ‬6 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Tot l’allotjament

Tindràs tot l’espai per a tu, i només el compartiràs amb les persones que t’acompanyin.

Sonder by Marriott Bonvoy The Fitz Apartments Downtown St Paul

Hotel apartament d'estil art-déco a Saint Paul amb un gimnàs
Aquest hotel apartament lliure de fum té un gimnàs, servei de consergeria i bugaderia. La wifi en zones públiques és gratis. Cada apartament té una cuina equipada amb frigorífic. A més, podràs gaudir de tot tipus de comoditats gràcies al menjador i al televisor de pantalla plana amb canals digitals. Els clients se sentiran com a casa gràcies a la roba de llit d'alta qualitat, a la cafetera i assecadors de cabells. S'ofereix un servei de canvi de tovalloles que cal sol·licitar prèviament.
Sonder by Marriott Bonvoy The Fitz Apartments Downtown St Paul ofereix 85 habitacions amb aire condicionat que inclouen cafetera i tetera i articles de tocador de disseny. Les habitacions estan moblades i decorades individualment. Els llits tenen roba de llit d'alta qualitat. En aquest hotel apartament de 3,5 estrelles estrelles disposaràs d'una cuina equipada amb frigorífic gran, menjador independent i utensilis de cuina, vaixella i coberteria.

El bany està equipat amb una banyera o dutxa. A més, hi trobaràs articles de tocador gratuïts i assecador de cabells. Hi ha un televisor de pantalla plana de 50 polzades amb canals digitals.

Hotel apartament ofereix gimnàs per a l'entreteniment dels clients.

Idiomes

Anglès, francès i espanyol.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuït

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament no disponible a les instal·lacions

Comoditats per a famílies

  • Bressol gratuït

Cuina

  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Estris de cuina, vaixella i coberteria
  • Frigorífic/congelador de mida estàndard

Dormitoris

  • Dormitori
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador de disseny
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Banyera o dutxa
  • Es proporcionen tovalloles
  • Paper higiènic
  • Sabó
  • Xampú

Sales d'estar

  • Menjador independent

Entreteniment

  • Serveis de streaming
  • Televisor de pantalla plana de 50 polzades amb canals digitals

Serveis de bugaderia

  • Bugaderia

Comoditat

  • Aire condicionat
  • Calefacció

Animals de companyia

  • No s'admeten animals de companyia

Característiques especials i accessibilitat

  • Ascensor (porta de 91 centímetres d'amplada)
  • Allotjament lliure de fum

Serveis i comoditats

  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Serveis de consergeria

Activitats

  • Gimnàs

Mesures de seguretat

  • No s'ha indicat si hi ha detector de monòxid de carboni (l'amfitrió no ha indicat si hi ha un detector de monòxid de carboni a l'allotjament; et recomanem que duguis un detector portàtil)
  • No s'ha indicat si hi ha detector de fum (l'amfitrió no ha indicat si hi ha un detector de fum a l'allotjament)

General

  • 85 unitats
  • Arquitectura d'estil art-déco
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Habitacions amb diferent decoració
  • Habitacions amb diferent mobiliari

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 16:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

L'horari de la recepció és el següent: de dilluns a diumenge (07:00-00:30)
Els clients rebran un correu electrònic 72 hores abans de l'arribada amb instruccions per fer l'entrada i un codi d'accés; el personal de recepció els estarà esperant.
Abans de l'arribada has d'emplenar el registre en línia, accessible des d'un enllaç segur
Després de fer la reserva, l'allotjament et demanarà una còpia del teu document d'identitat oficial amb fotografia

Mètodes d’accés

Codi d'accés i personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Número de registre de l’allotjament: FBL-28659-60005

Informació addicional

D'acord amb la normativa local o nacional en vigor, és possible que l'ús de l'aire condicionat sigui limitat en determinades hores durant les dates següents: 01/juny - 30/setembre

L’allotjament també es coneix com a

Sonder The Fitz

Preguntes freqüents

Sonder by Marriott Bonvoy The Fitz Apartments Downtown St Paul accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Sonder by Marriott Bonvoy The Fitz Apartments Downtown St Paul?

Amb data 16 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Sonder by Marriott Bonvoy The Fitz Apartments Downtown St Paul el dia 19 de juny de 2025 són d'almenys 110,10 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Sonder by Marriott Bonvoy The Fitz Apartments Downtown St Paul?

En aquest allotjament no s'ofereix aparcament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Sonder by Marriott Bonvoy The Fitz Apartments Downtown St Paul?

Hora d'inici del registre d'entrada: 16:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Sonder by Marriott Bonvoy The Fitz Apartments Downtown St Paul?

Registre de sortida: 11:00.

On es troba Sonder by Marriott Bonvoy The Fitz Apartments Downtown St Paul?

Aquest hotel apartament es troba a Centre de la ciutat de Saint Paul i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Teatre Fitzgerald, Riu Mississipí i Centre d'Energia Xcel. Museu dels Nens de Minnesota i Centre Landmark també són a menys de 10 min. Estació de 10th Street és a 3 min a peu i Estació Central, a 7 min.

Opinions: Sonder by Marriott Bonvoy The Fitz Apartments Downtown St Paul

Opinions

8,6

Excel·lent

Puntuació 10: Excel·lent. 143 de 231 opinions
Puntuació 8: Bo. 37 de 231 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 29 de 231 opinions
Puntuació 4: Deficient. 10 de 231 opinions
Puntuació 2: Horrible. 12 de 231 opinions

8,8/10

Neteja

8,4/10

Personal i servei

8,2/10

Comoditats

8,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,8/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10, Horrible

Pakou

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Customer Service Horrible Parking not include was told to not go off the website or Marriott only go off of Sonders verbal rules, needed to pay daily (even though we booked our stay with them) Someone obviously a worker went into our room while we were away left the lights we turned off on! Soap provided were all used and half way filled left in the shower for us. Room got cancelled last minute due to Expedia and Sonders refusing to agree on their payment terms then put us right in middle ending solution room was "reinstated" but we got downgraded to a smaller room that we did NOT select OR originally paid for. Will NEVER book through Expedia or with Sonders again! Also this review post had the option to upload photos but does not let me upload.
Estada de 3 nits (juny 2025)

2/10, Horrible

Marion

Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
I normally do not do reviews because I know inconvenient things happen but I should have done more research before booking this hotel. AVOID this place!! First there was no warning about the extreme construction issues in the city. it took me almost 30 minutes of driving in circles to find the building. There was no warning about the parking. The only nearby option was a $10 per day (somewhat sketchy) parking lot. My biggest issue was the almost $600 charge on my bank account by Sonder that was explained to me as a "glitch" with the system. They tried me telling me it was not them that it was Expedia but it was CLEARLY Sonder that charged me. After several emails and phone calls they confirmed the mistake then told me that it could take 7-10 days for me to get a refund. I did receive my refund but it was not until the next day after I got home. The halls of the building and room had a weird smell. The thermostat barely worked, and there was no vent in the bathroom. I will never book one of these places again!
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Debbie

Viatge en parella
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Like everything about the property. The only bad knock I would give against it was the fact that it had construction work going on all around it.
Estada d’1 nit (maig 2025)

6/10, Acceptable

gregory, Milwaukee

Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Construction in front of property, room to hot. N I breeze coming from the window
Estada de 3 nits (maig 2025)

8/10, Bo

Abel On Pui

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good value and service. Appreciate the stocked basic necessities by the front desk (towels, toilet paper, etc), very convenient. Only comment would be that I wish there was a person at the front desk a bit more often (there wasn't anyone there at 9am on a Sunday). Totally not the end of the world, since their chat is quite responsive. I hope the acquisition by Mariot Bonvoy doesn't affect the small, honor-system feeling of Sonder. It really feels cozy and communal.
Estada de 6 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Jack

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Reasonable size (studio)
Estada de 10 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Julie, Welch

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)

6/10, Acceptable

Amber, Milwaukee

Estada de 2 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Joshua

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Sean

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The rooms was very big and nice
Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Ramiro

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Trent

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Really liked it. Didn't realize it would have a kitchen, fun surprise. Only reason I'm not giving 5 stars is because I would have liked a physical key, I didn't like having to rely on the app.
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Jay, Brooklyn

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
It was a great stay and I cant not wait to come back.Will be recommending this place to everyone. See you guys soon
Estada de 5 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Lionel

Viatge en parella
Què li ha agradat: Comoditats
The property had no staff working a front desk, so there was no one to complain to about my room not being clean daily. Other than that the property was fine and the apartment was very big, it did come with a single tv in the living room area, without any tv in the bedroom area
Estada de 3 nits (abr. 2025)

2/10, Horrible

Sheena

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I wouldn’t book here again. Pictures are very deceiving. It does not look like what it looks in the pictures and the space is a lot smaller than you actually would think. Customer service and front desk is very rude and unprofessional. I got kicked out for having 5 guest and didn’t even have any complaints or noise complaints. Kyle front desk is unprofessional, I’ve filed 3 complaints against him already and will continue doing so. There’s homeless people all around the area - so it’s not safe. Front desk is lazy doesn’t do anything for you - barely even answer the phone for you. My room was little to not effort in the cleaning process. I left a day early than my check out - filed dispute for my room I paid for & will not return.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Evan

Estada de 2 nits (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Amanda

Viatge en grup
Què li ha agradat: Comoditats
The neighborhood around the hotel really looks rough and not much going on. I didn’t want to go outside alone. It did rain all day while we were there and the patio door had a leak which dripped the entire night.
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Dillon

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The gentleman at the front desk where fantastic. Would come back
Estada de 3 nits (març 2025)

2/10, Horrible

Beth

Què no li ha agradat: Comoditats
The hotel wasn’t bad, but booking through Expedia was an absolute nightmare. It took 7 hours of constant calls, emails, chats before we were allowed to enter our room
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Shannon

Estada de 4 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Liz

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Such an amazing hotel and staff!!
Estada de 3 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Candace

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
I liked the convenient front door and room code numbers.
Estada de 3 nits (març 2025)

8/10, Bo

Thomas

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Room was very nice, hallways were a bit messy.

Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Donna

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Zak

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (març 2025)