Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Margarit Boutique Hotel





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Deluxe

Habitació quàdruple Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Un cobrellit
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Un cobrellit
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

La Isla, Mindo, Pichincha, 171202
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Impost sobre el valor afegit de l'Equador (15 %). Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit (15 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Per pagar amb el mòbil, pots fer servir Google Pay.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Margarit Boutique Hostel
Margarit Boutique Hotel Hotel
Margarit Boutique Hotel Mindo
Margarit Boutique Hotel Hotel Mindo
Preguntes freqüents
Opinions: Margarit Boutique Hotel
Opinions
10
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mike
Viatge en grup
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mike
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Silvia, Bracknell
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Silvia
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Silvia, Bracknell
Viatge en família
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Silvia
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Matthew
Viatge en parella
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Marie-Josee
Viatge en família
4 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie-Josee
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Leslie
Viatge en grup
27 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leslie
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Rolando
Viatge en parella, Viatge de negocis
8 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rolando
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Harold
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Harold
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Jim, Sugar Land
15 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jim
Estada de 5 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
victoria
8 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
victoria
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Keri, Harborcreek
Viatge en parella
11 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Keri
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Natalia
1 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Natalia
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
JENNY
Viatge en grup
22 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JENNY
Estada d’1 nit (set. 2023)