Fairfield by Marriott Kyoto Minamiyamashiro
Hotel amb aparcament gratuït, molt a prop de Estació de carretera del poble de Minamiyamashiro
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Fairfield by Marriott Kyoto Minamiyamashiro





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 59 €
25 de juny - 26 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un cobrellit
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un cobrellit
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

105 Tonda, Soraku-gun, Minamiyamashiro, Kyoto, 619-1411
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Route-Inn Grantia Wakuranoyado Igauenojyo mae
Route-Inn Grantia Wakuranoyado Igauenojyo mae
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 196 opinions
Preu actual: 76 €
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i pagaments realitzats amb el mòbil; no s'accepten pagaments en efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: PayPay i LINE Pay.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Fairfield by Marriott Kyoto Minamiyamashiro Hotel
Fairfield by Marriott Kyoto Minamiyamashiro Minamiyamashiro
Preguntes freqüents
Opinions: Fairfield by Marriott Kyoto Minamiyamashiro
Opinions
9,4
Magnífic
10/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
hongrim
1 d’abr. de 2025
hongrim
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
yuko
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
yuko
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
JEONGBEOM
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JEONGBEOM
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Shiho
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shiho
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
JEONGBEOM
Viatge de negocis
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JEONGBEOM
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
ERIKO
Viatge de negocis
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ERIKO
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Vanessa Marquez
Viatge en família
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vanessa Marquez
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Bill
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bill
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Lisa
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisa
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
akira
22 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
akira
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Felix
Viatge en parella
28 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Felix
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Daniel
23 d’abr. de 2024
Daniel
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Raymond
Viatge en parella
9 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Raymond
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge en parella
8 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Analyn, Irvine
6 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Analyn
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Tomoko
4 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomoko
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
ro_japan
Viatge en família
16 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ro_japan
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Tsuyoshi
31 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tsuyoshi
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Hideaki
11 de nov. de 2021
Hideaki
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
5 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
ETSUO
15 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
何もない田舎風景を満喫できるハイテクホテル




ETSUO
Estada de 2 nits (juny 2021)