Estació d'Esquí Ishiuchi Maruyama - 5 minuts a peu - 0.4 km
Gala Yuzawa - 3 minuts en cotxe - 2.1 km
Estació de Neu Maiko - 4 minuts en cotxe - 3.7 km
Estació d'Esquí de Yuzawa Nakazato - 8 minuts en cotxe - 8.7 km
Estació d'Esquí Iwappara - 10 minuts en cotxe - 9.4 km
Com moure’s per la zona
Gala Yuzawa Station: 3 min en cotxe
Aeroport de Niigata (KIJ): a 115 min en cotxe
Restaurants
ゲレンデ食堂 フジヤ - 5 minuts en cotxe
越後維新湯沢本店 - 4 minuts en cotxe
レストハウス チアーズ - 15 minuts en cotxe
IIHO - 6 minuts en cotxe
メインダイニング・ギャラリー - 7 minuts en cotxe
Sobre aquest allotjament
CHENDA INTERNATIONAL HOTEL
Hotel a prop de Gala Yuzawa
CHENDA INTERNATIONAL HOTEL ofereix comoditats com ara una bugaderia i un restaurant. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
Aparcament sense assistència gratis
Esmorzar típic de la regió (de pagament), servei de recollida gratuït a l'estació de tren i dispensador d'aigua
Màquina expenedora, ascensor i servei de consergeria
Característiques de l'habitació
A CHENDA INTERNATIONAL HOTEL, totes les habitacions tenen comoditats com ara aire condicionat, així com altres serveis i instal·lacions, per exemple, wifi gratuïta.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
Filtres de cafè/te reutilitzables, bombetes LED i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient
Banys que ofereixen bidets i banyeres o dutxes
Frigorífics petits, bullidores elèctriques i calefacció
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Servei de recollida a l'estació de tren gratuït de 08:30 a 22:00
Servei de transport des de o fins a l'estació de tren durant un horari preestablert
Retorn a l'estació de tren gratuït
Aparcament sense assistència gratuït i descobert a les instal·lacions
Menjar i beguda
Esmorzar de gastronomia local de pagament disponible cada dia de 07:00 a 09:00: 1500 JPY per persona
S'ofereix un sopar cada dia per un cost addicional de 3500 JPY
Un restaurant
Activitats
Equipament esportiu per a la neu
Guardaesquís
Lloguer d'equipament d'esquí
Per a famílies
Bugaderia
Frigorífic petit
Comoditats
Armariets
Bugaderia
Dispensador d'aigua
Magatzem d'equipatge
Màquina expenedora
Microones compartit
Servei de recepció durant un horari limitat
Serveis per als clients
Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
Serveis de consergeria
Exterior
A la muntanya
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
15 esglaons per arribar a l'entrada
Ascensor (porta de 119 centímetres d'amplada)
Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
Catifa fina en zones comunes
Terres llisos en zones comunes
Més serveis
Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
Almenys un 80 % dels aliments són d'origen local
Ús de productes de neteja ecològics
Zones designades per a fumadors (es poden aplicar multes fora d'aquestes zones)
Serveis de l’habitació
Dormitori
Es proporcionen llençols
Bany
Articles de tocador gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Banyera o dutxa
Bidet
Raspall i pasta de dents
Sabatilles
Sabó
Tovalloles
Xampú
Menjar i beguda
Bullidora elèctrica
Frigorífic petit
Altres
Aire condicionat
Calefacció (control de la temperatura)
Detergent per a la bugada
Dutxes amb ús eficient de l'aigua
Escriptori
Filtres de cafè i te reutilitzables
Il·luminació LED
Lavabos amb ús eficient de l'aigua
Ús de productes de neteja ecològics
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 05:00.
Registre d'entrada sense contacte
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: 10:00.
Registre de sortida sense contacte
Instruccions especials d’entrada
L'horari de la recepció és el següent: 07:00-20:00, cada dia
La recepció compta amb personal durant un horari limitat
Renovacions i tancaments
L'allotjament estarà tancat durant les dates següents: 8/desembre/2024-31/octubre/2026 (les dates poden variar).
Mètodes d’accés
Recepció (horari limitat) i caixa de seguretat
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Extres opcionals
Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 1500 JPY per persona (preu aproximat).
Sopar a l'allotjament: 3500 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Preguntes freqüents
CHENDA INTERNATIONAL HOTEL accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a CHENDA INTERNATIONAL HOTEL?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a CHENDA INTERNATIONAL HOTEL?
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 05:00.
A quina hora es fa el registre de sortida a CHENDA INTERNATIONAL HOTEL?
Registre de sortida: 10:00.
Opinions: CHENDA INTERNATIONAL HOTEL
Opinions
6,4
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 1 de 11 opinions
10-Excel·lent
1
Puntuació 8: Bo. 3 de 11 opinions
8-Bo
3
Puntuació 6: Acceptable. 4 de 11 opinions
6-Acceptable
4
Puntuació 4: Deficient. 3 de 11 opinions
4-Deficient
3
Puntuació 2: Horrible. 0 de 11 opinions
2-Horrible
0
7,8/10
Neteja
5,8/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6/10, Acceptable
なえみ
30 d’ag. de 2024
なえみ
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
耕平
Viatge en família
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
送迎があってよかった。
耕平
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
かずし
22 de març de 2024
かずし
Estada d’1 nit (març 2024)
4/10, Deficient
MU HSUAN
17 de març de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
MU HSUAN
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
22 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
20 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2024)
4/10, Deficient
Matthew
16 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Very poor service. Amenities not as advertised.
Matthew
Estada de 2 nits (febr. 2024)
4/10, Deficient
Masashi
Viatge en grup
7 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Bad booking experiense
Overall, I’m dissatisfied with my experiense at this hotel.
In particular, this hotel didn’t approve my date change request, even it was made within the change period.
I requested reducing a night for stay. So that should be refunded.
Allow me to advice to other guests that your booking for this hotel won’t be editable with any reasons.
Second point is almost hotel staff don’t understand neither English nor Japanese. They can speak Chinese only.
The room, lobby, …etc accomdations are clean enough.
Buffet style Breakfast&Dinnerwill be served as options. They are almost Japanese cuisine. The quality of food is not bad. Especially, the rice is very tasty!
It would be great if booking experiense is improved.
Masashi
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Hsiuhung, Hsinchu County
Viatge en família
2 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Conveniently & cozy staying for ski since hot spring & shuttle bus station nearby. But lacking of food choice though their breakfast & dinner buffet are delicious.would booking again next time.
Hsiuhung
Estada de 3 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
あかね
Viatge en família
17 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
今回は家族でスキー場に行くのに宿泊しました。裏には温泉、すぐ近くにはスキー場とっても便利でした
あかね
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
VALERIE
Viatge en família
26 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Value for money
Fast and easy self check in when we arrived on the 21st Dec. Room is clean with views, we stayed in traditional tatami room type. The hotel should have a regular and frequent bus service even though the ski resort is not open yet so as to convenient the guests who stay there. There is no family mart nearby. The hotel is near to Ishiuchi Maruyama ski Resort (Hatsukaishi entrance) and it's just about 5 mins walk and it's also near to some public onsen. The staff is friendly and can speak very good English.