Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura
Hotel amb aparcament gratuït, molt a prop de Parc Nacional de Setonaikai
Galeria de fotos de l’allotjament Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 79 €
9 de gen. - 10 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
9,8 sobre 10
Magnífic
(14 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran
9,2 sobre 10
Fantàstic
(18 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

512-154 Fukurako, Minamiawaji, Hyogo, 656-0501
Sobre aquest allotjament
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura
Allotjaments similars

Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Bugaderia
- Servei de neteja
9.2 de 10, Fantàstic, 127 opinions
Preu actual: 85 €
21 de des. - 22 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i pagaments realitzats amb el mòbil; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura Hotel
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura Minamiawaji
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura Hotel Minamiawaji
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura
9,4
Magnífic
9,8
Neteja
9,2
Comoditats
9,2
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
8 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada d’1 nit (des. 2025)
8/10, Bo
Ryuya
Viatge en parella
3 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryuya
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Motonori
24 de nov. de 2025
Motonori
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
KAZUMA
Viatge en família
10 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
KAZUMA
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshiko
Viatge en família
6 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshiko
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshiko
5 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshiko
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Yin Man
Viatge en parella
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yin Man
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
HO YIN
1 de nov. de 2025
HO YIN
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Kenichi
28 d’oct. de 2025
Kenichi
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
tatsuya
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
tatsuya
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Y
Viatge en parella
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Y
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Seiji
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Seiji
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Manami
29 de set. de 2025
Manami
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Yui Ming
Viatge en família
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yui Ming
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
簡單乾淨的飯店,沒有附設餐廳,但是有提供餐廳介紹,並提供免費咖啡
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Hamsa Shijas
Viatge en grup
27 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hamsa Shijas
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
伊藤, makamityo
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
伊藤
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Keiko
Viatge en família
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
快適でした
Keiko
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
SHINGO
Viatge en família
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SHINGO
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Helen, Sandbach
Viatge en família
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Helen
Estada de 4 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
SIN YAN
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SIN YAN
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Wan Ting
Viatge en família
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
員工表現很棒
Wan Ting
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Mayumi
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
気持ちのよいスタイリッシュな空間〜漁港の町を歩けば美味しいお店が見つかる〜
Mayumi
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Chak Lam Nicholas
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chak Lam Nicholas
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en parella
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (jul. 2025)








