Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura
Hotel amb aparcament gratuït, molt a prop de Parc Nacional de Setonaikai
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 78 €
17 de juny - 18 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un cobrellit
Un vàter amb bidet electrònic
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un cobrellit
Un vàter amb bidet electrònic
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1528-1 Fukura, Minamiawaji, Hyogo, 656-0501
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Grand Mercure Awaji Island Resort & Spa
Grand Mercure Awaji Island Resort & Spa
- Piscina
- Tot inclòs
- Spa
- Piscina infantil
8.2 de 10, Molt bé, 348 opinions
Preu actual: 89 €
1 de jul. - 2 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura Hotel
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura Minamiawaji
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura Hotel Minamiawaji
Preguntes freqüents
Opinions: Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Motoichi
Viatge en família
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Motoichi
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
takako
Viatge en parella
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
takako
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Masahito
Viatge en família
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Masahito
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Walter
Viatge en parella
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Walter
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Ayumi
5 de maig de 2025
Ayumi
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
kenichi
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kenichi
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tetsuo
Viatge en família
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tetsuo
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Hiroyuki
Viatge en família
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroyuki
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
takumi
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
takumi
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
YOSHIHISA
Viatge en parella
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YOSHIHISA
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Yuka
Viatge en parella
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuka
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
mui
Viatge en parella
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
mui
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Noriko
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Noriko
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
konya
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
konya
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Reika
Viatge en família
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Reika
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
YU TING
6 de març de 2025
YU TING
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Hirosi
Viatge en parella
5 de març de 2025
Hirosi
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tomonori
Viatge en família
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
設備がとても綺麗
Tomonori
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Istuo
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Istuo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
KOUJI
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KOUJI
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Keiko
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Keiko
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kwai YukFanny
Viatge en grup
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kwai YukFanny
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice Awaji Hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)