Rege Hotel
Hotel als afores amb servei gratuït de connexió amb l'aeroport i servei gratuït de transport per la zona
Galeria de fotos de l’allotjament Rege Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Cortines opaques
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Cortines opaques
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit doble

Habitació doble, 1 llit doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Cortines opaques
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Cortines opaques
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble executiva

Habitació doble executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un cobrellit
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
També et pot agradar

Holiday Inn Express Milan - Malpensa Airport by IHG
Case Nuove
- Esmorzar inclòs
- S'admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 1.000 opinions
Preu actual: 97 €
taxes i impostos inclosos
7 de gen. - 8 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Milano 2, San Donato Milanese, MI, 20097
Sobre aquest allotjament
Rege Hotel
Allotjaments similars

Lodi Hotel
Lodi Hotel
- Aparcament inclòs
- Serveis per als negocis
- Llits/bressols addicionals
5.8 de 10, 19 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.00 EUR per persona i per nit, fins a 14 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert de llarga durada: 15 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 100.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Rege
Rege Hotel
Rege Hotel San Donato Milanese
Rege San Donato Milanese
Regens Hotel Milan
Rege Hotel Milan
Rege Hotel Hotel
Rege Hotel San Donato Milanese
Rege Hotel Hotel San Donato Milanese
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Rege Hotel
7,8
Bo
8,4
Neteja
6,6
Ubicació
8,2
Personal i servei
7,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
10 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Marco
Viatge de negocis
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marco
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Helge
Viatge de negocis
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helge
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Jae Seok
Viatge de negocis
11 de des. de 2019
Jae Seok
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Paolo
4 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paolo
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Calogero
13 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Calogero
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 d’oct. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Simone
10 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simone
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
2 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
19 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
8 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
giuseppe
13 de juny de 2019
giuseppe
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
David
5 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
sergio
9 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Regular
sergio
Estada de 2 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
29 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Debora
29 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Debora
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
JUAN FELIPE
23 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
JUAN FELIPE
Estada de 3 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
PAULO CESAR
17 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
PAULO CESAR
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Anna
1 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anna
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)















