Red Ribbon
Bed and breakfast a Milà amb connexió amb una estació de tren/metro
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Red Ribbon





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe (CAMERA 2 RR)

Habitació doble Deluxe (CAMERA 2 RR)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe (CAMERA 3 RR)

Habitació doble Deluxe (CAMERA 3 RR)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe (CAMERA 1 RR)

Habitació doble Deluxe (CAMERA 1 RR)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Apartament Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Estudi Deluxe (CAMERA 6 RR)

Estudi Deluxe (CAMERA 6 RR)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Menjador independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Apartament Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium (CAMERA 4 RR)

Habitació doble prèmium (CAMERA 4 RR)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Apartament Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe (CAMERA 5 RR)

Habitació doble Deluxe (CAMERA 5 RR)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Apartament Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Barnussos
Un bidet
També et pot agradar

Crowne Plaza Malpensa Airport by IHG
Case Nuove
- Spa
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 1.007 opinions
Preu actual: 94 €
taxes i impostos inclosos
20 d’ag. - 21 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Privata Francesco Koristka, Milan, MI, 20154
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Green Ribbon
Green Ribbon
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Servei de neteja
- Habitacions insonoritzades
8.6 de 10, Excel·lent, 52 opinions
Preu actual: 163 €
taxes i impostos inclosos
21 d’ag. - 22 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 6.30 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 20 EUR per adult i 20 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 16 EUR per nit (a 350 m).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament només accepta efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: 015146-FOR-00404, IT015146B4PYB7ASI7
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Red Ribbon Milan
Red Ribbon Bed & breakfast
Red Ribbon Bed & breakfast Milan
Preguntes freqüents
Opinions: Red Ribbon
Opinions
8,4
Molt bo
9,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de juny de 2025
Estada de 2 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
Pankit Jaysukh
18 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pankit Jaysukh
Estada de 6 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
Chandan
31 de maig de 2025
Chandan
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sofia
Viatge en família
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sofia
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Romain
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Romain
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Yazmin
Viatge en família
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yazmin
Estada de 5 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Roberto
Viatge de negocis
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Roberto
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Lamia
Viatge en grup
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lamia
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Francesca Jade
31 d’oct. de 2024
Francesca Jade
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Octavian
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Octavian
Estada de 6 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
karen
17 d’oct. de 2024
karen
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Angeline
27 de set. de 2024
Angeline
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
OLIVIER
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
OLIVIER
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Roberto
Viatge en parella
6 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roberto
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Masashi
Viatge de negocis
5 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Masashi
Estada de 5 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Jascha
2 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jascha
Estada de 2 nits (abr. 2024)
4/10, Deficient
Laura
Viatge en grup
31 de març de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Not great
Laura
Estada de 3 nits (març 2024)
2/10, Horrible
Rasmus
18 de març de 2024
Rasmus
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Elena
18 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elena
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Christine
Viatge en parella
2 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christine
Estada de 3 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
CORMAN
Viatge en parella
8 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CORMAN
10/10, Excel·lent
Annie
Viatge en família
3 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Annie
Estada de 3 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Camila G
20 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BOM.
Camila G
Estada de 2 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
teresa
12 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
teresa
Estada de 2 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Mariam
Viatge de negocis
28 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Good location
Mariam
Estada de 5 nits (oct. 2023)