Hilton Garden Inn Milan North
Hotel a Milà amb un gimnàs obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hilton Garden Inn Milan North





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 108 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 21 de 21 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran

Habitació, 1 llit de matrimoni gran
8,8 sobre 10
Excel·lent
(15 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits individuals, accessible

Habitació, 2 llits individuals, accessible
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran, accessible

Habitació, 1 llit de matrimoni gran, accessible
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran

Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Sofà llit
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, 1 llit de matrimoni gran

Habitació familiar, 1 llit de matrimoni gran
8,8 sobre 10
Excel·lent
(6 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Sofà llit
Un cobrellit
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, 2 llits individuals, accessible

Suite júnior, 2 llits individuals, accessible
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Bany privat
Minibar
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits individuals

Habitació Deluxe, 2 llits individuals
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
9,0 sobre 10
Fantàstic
(8 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: King Family Room

King Family Room
Carregar totes les fotos de: Accessible Junior Twin Suite

Accessible Junior Twin Suite
Carregar totes les fotos de: Twin Deluxe Room

Twin Deluxe Room
Carregar totes les fotos de: Accessible Room

Accessible Room
Carregar totes les fotos de: King Deluxe Room

King Deluxe Room
Carregar totes les fotos de: King or Twin Room

King or Twin Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Carregar totes les fotos de: Accessible King Room

Accessible King Room
Carregar totes les fotos de: King Room

King Room
Carregar totes les fotos de: King Junior Suite

King Junior Suite
Carregar totes les fotos de: Twin Room

Twin Room
Carregar totes les fotos de: Accessible Twin Room

Accessible Twin Room
També et pot agradar

Sonder by Marriott Bonvoy Manzoni Apartments Torre Velasca
Centre de Milà
- Cuina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.4 de 10, Excepcional, 141 opinions
Preu actual: 193 €
taxes i impostos inclosos
21 d’ag. - 22 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Lucio Giunio Columella, 36, Milan, MI, 20128
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

DoubleTree by Hilton Milan
DoubleTree by Hilton Milan
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 539 opinions
Preu actual: 115 €
taxes i impostos inclosos
16 d’ag. - 17 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 7.00 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 17 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per allotjament per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 20 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: CleanStay (Hilton).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: 015146-ALB-00465, IT015146A1BEUNV3F9
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
NH Milano Congress
NH Milano Congress Hotel
Hilton Garden Inn Milan North Hotel
Hilton Garden Inn Milan North
Hilton Garden Milan Milan
Hilton Garden Inn Milan North Hotel
Hilton Garden Inn Milan North Milan
Hilton Garden Inn Milan North Hotel Milan
Preguntes freqüents
Opinions: Hilton Garden Inn Milan North
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ogechi
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ogechi
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
GILBERTO CAZARES
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
GILBERTO CAZARES
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Chrissie
Viatge en família
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chrissie
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Dawar
Viatge en grup
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Dawar
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Emmi
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emmi
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Edidiong
Viatge en parella
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Edidiong
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Torsten
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Torsten
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Florine
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Florine
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Antonio
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Henry
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tutto ok
Henry
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
DAEWON
Viatge de negocis
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DAEWON
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
pasquale
Viatge en parella
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
pasquale
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Vivek
Viatge de negocis
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice Hotel, good location
Vivek
Estada de 3 nits (març 2025)
2/10, Horrible
susana
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
susana
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Robynson
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robynson
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sachin
Viatge en família
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Sachin
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Vishal
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Vishal
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
KAZUFUMI
Viatge de negocis
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KAZUFUMI
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jéssica
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jéssica
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Jani
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jani
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Sara Catalina
17 de febr. de 2025
Sara Catalina
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
ALEXANDRE DE
Viatge en família
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALEXANDRE DE
Estada d’1 nit (febr. 2025)