Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Wellness Hotel Volarik





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Caixa forta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble urbana

Habitació doble urbana
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

22. Dubna 1000/28, Mikulov, 692 01
Sobre aquest allotjament
Wellness Hotel Volarik
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 500 CZK per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 250 CZK.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 250 CZK.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Eliska Mikulov
Eliska Mikulov
Eliska
Hotel Volarik Mikulov
Volarik Mikulov
Volarik
Hotel Eliska
Hotel Volarik
Wellness Hotel Volarik Hotel
Wellness Hotel Volarik Mikulov
Wellness Hotel Volarik Hotel Mikulov
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Wellness Hotel Volarik
9,2
Fantàstic
9,4
Neteja
9,0
Ubicació
9,0
Personal i servei
9,6
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
23 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Risto
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Risto
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Tomas
19 d’ag. de 2024
Tomas
Estada de 3 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Justyna
Viatge de negocis
25 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Justyna
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
17 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fint hotell
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Jaroslaw
30 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jaroslaw
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Zbynek
17 d’oct. de 2022
Zbynek
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Josef
3 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Josef
Estada de 6 nits (set. 2021)
8/10, Bo
patrick
Viatge de negocis
24 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
patrick
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Pavel
5 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Podkrovní pokoj neodpovídal ceně
Pavel
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Steffen
1 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfekter Zwischenhalt

Steffen
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
30 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2020)
6/10, Acceptable
Jakub
Viatge en família
27 de juny de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Dissapointed with our visit
Jakub
Estada de 5 nits (juny 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Vendula
Viatge en grup
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vendula
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
frank
2 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
frank
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
5 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 d’oct. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
KRZYSZTOF
11 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
For business trip
KRZYSZTOF
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Pavel
7 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pavel
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
5 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
KRZYSZTOF
17 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KRZYSZTOF
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Vladimír
15 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Výborné
Vladimír
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
David
13 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada de 2 nits (ag. 2019)