Rado Resort Spa & Wellness
Hotel a Mielec amb spa complet i esmorzar gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Rado Resort Spa & Wellness





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Banyera d'hidromassatge privada
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Wola Chorzelowska 56b, Mielec, Subcarpathia, 39-333
Sobre aquest allotjament
Rado Resort Spa & Wellness
Allotjaments similars

Hotel Atena
Hotel Atena
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 39 opinions
Preu actual: 132 €
taxes i impostos inclosos
11 de des. - 12 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 200 PLN per habitació només l'anada.
- Càrrec per animals de companyia: 150 PLN per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 80.0 PLN per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 06:00-22:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 12 anys sense la supervisió d'un adult
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Rado
Hotel Rado Mielec
Rado Hotel
Rado Mielec
Hotel Rado Resort
Rado Spa & Wellness Mielec
Rado Resort Spa & Wellness Hotel
Rado Resort Spa & Wellness Mielec
Rado Resort Spa & Wellness Hotel Mielec
Preguntes freqüents
Opinions: Rado Resort Spa & Wellness
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge de negocis
20 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay
Paul
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Mark
Viatge de negocis
9 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Mark
Estada de 3 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Paul
Viatge de negocis
30 de set. de 2023
Nice hotel
Paul
Estada de 6 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
theresa
Viatge en parella
12 de set. de 2023
Què li ha agradat: Comoditats
theresa
Estada de 4 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Paul
4 de juny de 2023
Paul
Estada de 6 nits (maig 2023)
6/10, Acceptable
Alexandre
17 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Què no li ha agradat: Personal i servei
Alexandre
Estada de 3 nits (juny 2022)
8/10, Bo
Jakub M
8 de juny de 2022
Jakub M
Estada d’1 nit (juny 2022)
6/10, Acceptable
JULIO
18 de febr. de 2022
JULIO
Estada de 2 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de juny de 2020
Viatger verificat
Estada de 4 nits (maig 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Tyler, Northern California
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tyler
Estada de 6 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Patrick
Viatge de negocis
20 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Je le recommande fortement
Patrick
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Jari, Enköping
4 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel close to Mielec
Jari
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
LUKASZ
8 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUKASZ
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
THERESA
18 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
THERESA
Estada de 6 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Arkadiusz
11 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arkadiusz
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Ellen
26 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ellen
Estada de 3 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Eugene
20 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eugene
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nettes und modernes Hotel
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Carolyn, England
20 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely hotel excellent facilities both inside and
Carolyn
Estada de 3 nits (set. 2017)
8/10, Bo
Kuo Feng
4 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kuo Feng
10/10, Excel·lent
ARTUR
16 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ARTUR
8/10, Bo
Eugene
21 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


