Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL R9 The Yard Midori





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 50 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors (check-in is not available after 10PM)

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors (check-in is not available after 10PM)
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Dormitoris
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)

Habitació doble estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Dormitoris
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Microones
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Dormitoris
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Microones
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

175-1 Kasakakecho Azami, Midori, Gunma, 379-2311
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 800 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l ’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL R9 The Yard Midori Hotel
HOTEL R9 The Yard Midori Midori
HOTEL R9 The Yard Midori Hotel Midori
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL R9 The Yard Midori
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
ゆうと
Viatge en grup
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ゆうと
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
セイイチロウ
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
セイイチロウ
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
madison
21 d’abr. de 2025
madison
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Masahiro
11 d’abr. de 2025
Masahiro
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
KENJI
29 de març de 2025
KENJI
Estada de 11 nits (març 2025)
8/10, Bo
KENJI
18 de març de 2025
KENJI
Estada de 11 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Toyoko
Viatge de negocis
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Toyoko
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
USER
Viatge de negocis
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
USER
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hasimoto
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hasimoto
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
hiroyuki
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hiroyuki
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
真由美
25 de gen. de 2025
真由美
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Yi Zun, Tamba-Sasayama City
Viatge en grup
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yi Zun
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
michimasa
Viatge de negocis
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
michimasa
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
michimasa
23 de des. de 2024
michimasa
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
このスタイル、いいね
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
yoshiki
30 de nov. de 2024
yoshiki
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
よーこ
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
あきこ
Viatge en família amb nens petits
31 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
あきこ
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Sachiko
Viatge en família
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sachiko
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
michimasa
Viatge de negocis
13 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
michimasa
Estada d’1 nit (ag. 2024)