Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel - Restaurant Roemer





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 99 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica

Habitació individual bàsica
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Schankstraße 2, Merzig, SL, 66663
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Holiday Inn Express Merzig by IHG
Holiday Inn Express Merzig by IHG
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 172 opinions
Preu actual: 84 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 9 EUR per adult i 5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 40.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel-Restaurant Roemer
Hotel-Restaurant Roemer Hotel
Hotel-Restaurant Roemer Hotel Merzig
Hotel-Restaurant Roemer Merzig
Hotel Restaurant Roemer
Hotel Restaurant Roemer
Restaurant Roemer Merzig
Hotel - Restaurant Roemer Hotel
Hotel - Restaurant Roemer Merzig
Hotel - Restaurant Roemer Hotel Merzig
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel - Restaurant Roemer
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Denis
20 de març de 2025
Denis
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tanja
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tanja
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Jose Juan
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose Juan
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Geraldine
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Geraldine
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Teresa
18 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Teresa
Estada de 3 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Thomas
Viatge de negocis
5 de març de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 3 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
Christian
18 de des. de 2022
Christian
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Carmen
Viatge de negocis
7 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carmen
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Patrick
9 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrick
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Marian
18 de març de 2022
Marian
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Romain
Viatge en família
16 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Romain
Estada de 2 nits (gen. 2022)
4/10, Deficient
Viatger verificat
5 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Claude
27 de set. de 2021
Claude
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en grup
13 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Jens
Viatge de negocis
31 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gutes Hotel in zentraler Lager
Jens
Estada de 3 nits (maig 2021)
8/10, Bo
Françoise
Viatge de negocis
16 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Françoise
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Kai-Uwe
Viatge de negocis
23 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kai-Uwe
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Jens
Viatge de negocis
20 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jens
Estada de 2 nits (nov. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
2 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
auber
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Andrew, Stuttgart
Viatge en família
24 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
10 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Georges
Viatge en família
16 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Georges
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Desire
2 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Desire
Estada de 2 nits (oct. 2019)