Karat Ayseli Otel
Hotel a Mersin amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Karat Ayseli Otel





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori
El més destacat
Control de la temperatura
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Servei de neteja diari
Habitació doble clàssica
El més destacat
Control de la temperatura
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Yoruk, 532 540 0097, Mersin, Mersin, 33110
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Grand Ezel Hotel
Grand Ezel Hotel
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.2 de 10, Bé, 297 opinions
Preu actual: 49 €
taxes i impostos inclosos
15 d’ag. - 16 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 250 TRY per adult i 250 TRY per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 500.0 TRY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Número de registre de l’allotjament: 2022-33-0013
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Preguntes freqüents
Opinions: Karat Ayseli Otel
Opinions
7,2
Bo
7,0/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
24 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Erol
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Başınıza Gelmesi Muhtemel Olaylar


Erol
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Nihat
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nihat
Estada de 3 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
Mustafa
Viatge de negocis
6 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mustafa
Estada de 2 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Songül
Viatge de negocis
25 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Songül
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Diego
Viatge en grup
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Diego
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Erol
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Erol
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Mustafa
Viatge de negocis
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mustafa
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
IBRAHIM
4 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
IBRAHIM
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
8 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Selda
20 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Selda
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Kemal
17 de juny de 2024
Kemal
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Ismail can
10 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Konforlu ve rahat
Ismail can
Estada de 6 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Serenay
4 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Serenay
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Ibrahim
2 de juny de 2024
Ibrahim
Estada d’1 nit (maig 2024)
4/10, Deficient
Nazir
27 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
N J
Nazir
Estada de 4 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Hüseyin Nihat
21 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hüseyin Nihat
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
1 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2023)
2/10, Horrible
Fatih
8 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fatih
Estada de 4 nits (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
7 de set. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Hayalkırıklığı
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Selami
7 de set. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Selami
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Haydar Cem
22 d’ag. de 2023
Haydar Cem
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Yusuf
4 d’ag. de 2023
Yusuf
Estada d’1 nit (ag. 2023)