Grand Ezel Hotel
Hotel per a famílies a Mersin amb aparcament amb assistència i connexió amb una estació de tren/metro
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Ezel Hotel





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 53 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
7,8 sobre 10
Bé
(11 opinions)
El més destacat
Terrassa o pati
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica

Habitació doble econòmica
7,0 sobre 10
Bé
(18 opinions)
El més destacat
Terrassa o pati
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Cuina
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Terrassa o pati
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Cuina
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar

Habitació quàdruple familiar
El més destacat
Terrassa o pati
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Cuina
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3 Ocak Mah.Mersinli Ahmet Caddesi, Mersin, 33050
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Grand Mardini Hotel
Grand Mardini Hotel
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
7.4 de 10, Bé, 211 opinions
Preu actual: 42 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 8 EUR per adult i 5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 300 EUR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza energia solar, així com productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 16067
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Grand Ezel Hotel Mersin
Grand Ezel Mersin
Grand Ezel
Grand Ezel Hotel Hotel
Grand Ezel Hotel Mersin
Grand Ezel Hotel Hotel Mersin
Preguntes freqüents
Opinions: Grand Ezel Hotel
Opinions
7,2
Bo
6,8/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Shaun
6 de juny de 2025
Shaun
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Emrah
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emrah
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Ömer
Viatge de negocis
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ömer
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yasin
24 d’abr. de 2025
Yasin
Estada de 3 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Monaf
23 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Monaf
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Enas
17 d’abr. de 2025
Enas
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Levent
16 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Olumsuz deneyim
Levent
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Demet
4 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Demet
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Ismail
Viatge en grup
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Ismail
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Ender
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ender
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Mert
Viatge en família
12 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mert
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Deniz Onat
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Deniz Onat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
4 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Mert
2 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Korku evi
Mert
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Theodoros
24 de febr. de 2025
Grand Ezekiel hotel
Theodoros
Estada de 8 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Erhan
Viatge en família
10 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Erhan
Estada de 2 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Samet
4 de febr. de 2025
Samet
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Umut can
2 de febr. de 2025
Umut can
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
MUHAMMED
26 de gen. de 2025
MUHAMMED
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Mustafa
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Mustafa
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Ahmet
11 de gen. de 2025
Ahmet
Estada de 9 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
AHMET
Viatge de negocis
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AHMET
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
simon
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful place.
simon
Estada de 3 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
Li
Viatge de negocis
3 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Li
Estada d’1 nit (des. 2024)