Broomhall Castle Hotel
Hotel a Menstrie amb bars i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Broomhall Castle Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite superior, 1 llit de matrimoni gran, vistes al jardí

Suite superior, 1 llit de matrimoni gran, vistes al jardí
9,8 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Ventilador de sostre
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
7,0 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
7,6 sobre 10
Bé
(5 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Ventilador de sostre
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Long Row, Menstrie, Scotland, FK11 7EA
Sobre aquest allotjament
Broomhall Castle Hotel
Allotjaments similars

DoubleTree by Hilton Dunblane Hydro
DoubleTree by Hilton Dunblane Hydro
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 1.004 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 15 GBP per adult i 10 GBP per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 20 GBP per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Les tarifes del servei de neteja varien segons la durada de l'estada i la mida de la unitat.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Broomhall Castle Hotel Hotel
Broomhall Castle Hotel Menstrie
Broomhall Castle Hotel Hotel Menstrie
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Broomhall Castle Hotel
8,4
Molt bo
8,6
Neteja
8,2
Comoditats
8,8
Personal i servei
7,8
Respecte al medi ambient
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
31 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Kathy
Viatge en família
29 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kathy
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Jacob
28 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacob
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Sierra
4 d’oct. de 2025
Sierra
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Patricia
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Patricia
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Ryan
Viatge en parella
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ryan
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Traci
Viatge en família
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Traci
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Kathleen
Viatge en grup
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kathleen
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Patrizia
Viatge en grup
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Patrizia
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
Rosalie
Viatge en grup
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
Rosalie
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Scott
Viatge en parella
30 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Scott
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jean
Viatge en grup, Viatge en família
27 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Ann
Viatge en parella, Viatge en grup
27 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ann
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Frank
Viatge en parella
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada de 2 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
Angelo
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Angelo
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Dena
Viatge en grup
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Dena
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
larry
Viatge en família
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
larry
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Kathleen
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kathleen
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Camille
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Camille
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Sylvia
Viatge en família
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sylvia
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Sascha
Viatge en parella
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sascha
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Veronique
8 d’ag. de 2025
Veronique
Estada d’1 nit (ag. 2025)
4/10, Deficient
David
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Booked luxury, got very basic


David
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Ezra, Villahermosa
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ezra
Estada d’1 nit (jul. 2025)








