Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Gran Hotel Dakar





VIP Access
Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 73 €
26 d’ag. - 27 d’ag.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
9,4 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

369 San Luis, San Luis 369, Mendoza, Mendoza, 5501
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Sopar a l'allotjament: 25 USD.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: novembre-març
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-21:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 16 anys
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Gran Hotel Dakar Hotel
Gran Hotel Dakar Mendoza
Gran Hotel Dakar Hotel Mendoza
Preguntes freqüents
Opinions: Gran Hotel Dakar
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabio
Viatge en família
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabio
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Angel
Viatge en parella
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Angel
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gustavo
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gustavo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
SERGIO
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SERGIO
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
MASAYUKI
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MASAYUKI
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Cesar augusto
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cesar augusto
Estada de 7 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Maria Eugenia
Viatge en parella
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria Eugenia
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ARHIANE NICODEMOS CIRIACO
Viatge en família
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ARHIANE NICODEMOS CIRIACO
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Quiet hotel
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Marco A
Viatge en família
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marco A
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Jean Rock
Viatge en família
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean Rock
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Connie
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Connie
Estada de 4 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Cid
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estava ok pelo valor
Cid
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Nan
Viatge en família
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable Modern Hotel
Nan
Estada de 2 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
fabio
6 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
fabio
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Betty
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pit stop in Mendoza
Betty
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
ANTONIO T.
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Atendimento com muita cordialidade
ANTONIO T.
Estada de 5 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Saul
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Saul
Estada de 5 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Jacinto Alves de Carvalho
30 de nov. de 2024
Jacinto Alves de Carvalho
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
THIAGO LUIS GRILO
Viatge en família
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
THIAGO LUIS GRILO
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Michel
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Overall positive
Michel
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Alvar D
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alvar D
Estada de 6 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jose
Viatge en grup, Viatge en família
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada de 5 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
CHRISTIAN, orlando
2 de nov. de 2024
CHRISTIAN
Estada d’1 nit (nov. 2024)