Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Tocarema





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 51 €
taxes i impostos inclosos
29 de set. - 30 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors (Exterior)

Habitació doble, no fumadors (Exterior)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de plasma
Cortines opaques
Bany privat
Banyera profunda
Capçal de dutxa tipus cascada
Combinació de dutxa i banyera
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors (Interior)

Habitació doble, no fumadors (Interior)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de plasma
Cortines opaques
Bany privat
Banyera profunda
Capçal de dutxa tipus cascada
Combinació de dutxa i banyera
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Hotel Tocarema es troba a Girardot, al centre i a la vora del riu. Riu Magdalena i Llac Sol són una bona mostra de la bellesa natural de la regió. També pots apropar-te a atractius turístics com ara Parc Aquàtic Piscilago o Zoo de Piscilago.

Carrera 5 No 19-41, Girardot, 252432
Què hi ha als voltants
- Plaça Peñalisa - 3 minuts en cotxe - 2.9 km
- Camp de Golf El Peñón - 7 minuts en cotxe - 4.7 km
- Llac Sol - 22 minuts en cotxe - 21.6 km
- Zoo de Piscilago - 24 minuts en cotxe - 23.8 km
- Parc Aquàtic Piscilago - 24 minuts en cotxe - 23.8 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- La Bonga Girardot - 1 minuts a peu
- Cronch - 5 minuts a peu
- Restaurante La Herradura - 8 minuts a peu
- KFC - 8 minuts a peu
- Perros.com - 9 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Hotel Tocarema
Allotjaments similars

GHL Hotel Club El Puente
GHL Hotel Club El Puente
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
8.6 de 10, Excel·lent, 468 opinions
Preu actual: 49 €
29 de set. - 30 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 31000 i 50000 COP per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-21:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Tocarema
Hotel Tocarema Girardot
Tocarema
Tocarema Girardot
Hotel Tocarema Girardot
Tocarema Girardot
Tocarema
Hotel Hotel Tocarema Girardot
Girardot Hotel Tocarema Hotel
Hotel Hotel Tocarema
Hotel Tocarema Hotel
Hotel Tocarema Girardot
Hotel Tocarema Hotel Girardot
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Tocarema
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Wilma del pilar
19 de maig de 2025
Wilma del pilar
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Juan
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Diana Paola
Viatge en parella
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Diana Paola
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Diana
8 d’abr. de 2025
Diana
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Isabella
Viatge en parella
4 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Isabella
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Rachelle
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rachelle
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
James
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
James
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Daniel Steven
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Daniel Steven
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Isabel
22 de febr. de 2025
Isabel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Mitchell
Viatge en família
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mitchell
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
claudia
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
claudia
Estada de 3 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Margarita
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Margarita
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
David
Viatge en parella
8 d’oct. de 2024
David
Estada de 2 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Carlos Mario
2 de set. de 2024
Carlos Mario
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viviana
Viatge en família
30 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
classic
Viviana
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Myriam, Davie
25 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Myriam
Estada de 3 nits (febr. 2024)
4/10, Deficient
CARLOS
2 de maig de 2024
CARLOS
Estada d’1 nit (maig 2024)
4/10, Deficient
Jacqueline
Viatge en família
2 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jacqueline
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Juan
Viatge en parella
19 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Juan
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Adriana
7 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adriana
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
mauricio
27 de març de 2024
mauricio
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en parella
23 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Michael
Estada de 4 nits (març 2024)
2/10, Horrible
RAFAEL
11 de març de 2024
RAFAEL
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Martha lucia
6 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Martha lucia
Estada d’1 nit (febr. 2024)