Hotel Bab Mansour
Hotel a Meknes amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i una sala de festes
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Bab Mansour





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 69 €
taxes i impostos inclosos
27 d’ag. - 28 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de plasma
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de plasma
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de plasma
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

38 Rue Amir Abdelkader, Meknes, 50000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hôtel Belle Vue & Spa
Hôtel Belle Vue & Spa
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
6.8 de 10, 27 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 150 MAD per adult.
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 271.15 MAD per adult
- Taxa municipal: 13.20 MAD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 40 MAD per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 600 MAD per vehicle.
- Càrrec pel llit addicional: 150 MAD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Bab Mansour Meknes
Hotel Bab Mansour
Bab Mansour Meknes
Bab Mansour
Hotel Bab Mansour Hotel
Hotel Bab Mansour Meknes
Hotel Bab Mansour Hotel Meknes
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Bab Mansour
Opinions
7,2
Bo
7,6/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
5,4/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
OGUZ
Viatge de negocis
26 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
OGUZ
Estada de 7 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Tariq
10 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tariq
Estada de 2 nits (gen. 2024)
6/10, Acceptable
EL Yamani
Viatge en família
19 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
EL Yamani
Estada d’1 nit (jul. 2023)
2/10, Horrible
Omar
13 de febr. de 2023
Omar
Estada de 2 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
Andreas, Lungern
Viatge en família
2 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada d’1 nit (oct. 2022)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
23 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Normal hotel
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2022)
2/10, Horrible
Said
20 de febr. de 2022
Said
Estada de 2 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Frédéric
16 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Frédéric
Estada de 2 nits (oct. 2021)
6/10, Acceptable
Youness
30 de set. de 2021
Youness
Estada de 12 nits (set. 2021)
4/10, Deficient
kamel, Doha
Viatge de negocis, Viatge en família
31 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kamel
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Said
28 d’ag. de 2021
Said
Estada de 2 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
ABDEL MAJID
27 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ABDEL MAJID
Estada de 4 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
ABDEL MAJID
26 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ABDEL MAJID
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
ABDEL MAJID
24 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ABDEL MAJID
Estada de 3 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Maxence
2 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
De passage
Maxence
Estada d’1 nit (ag. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
17 de juny de 2021
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
ABDEL MAJID
Viatge en família
1 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ABDEL MAJID
Estada de 2 nits (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
ABDEL MAJID
Viatge en família
30 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ABDEL MAJID
Estada de 4 nits (nov. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
14 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
28 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
bon séjour
Viatger verificat
Estada de 6 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Richard
22 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Bra säng men slitet och utan charm
Richard
Estada d’1 nit (des. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en parella
6 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (nov. 2019)
2/10, Horrible
Muhannad
25 de nov. de 2019
Muhannad
Estada d’1 nit (nov. 2019)
4/10, Deficient
AC, Milano
15 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AC
Estada d’1 nit (nov. 2019)