Mandala Hotel Belen
Hotel a Medellín amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Mandala Hotel Belen





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 46 €
3 de des. - 4 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Decoració individual
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble júnior

Habitació doble júnior
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Decoració individual
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Decoració individual
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 30 74-50, Sector Belén, Medellín, Antioquia, 1000
Sobre aquest allotjament
Mandala Hotel Belen
Allotjaments similars

Moa Select
Moa Select
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 173 opinions
Preu actual: 45 €
23 de des. - 24 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 35000 COP per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
L'edat mínima per fer l'entrada durant les vacances de primavera és de 18 anys
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Belen Plaza
Belen Plaza Medellin
Hotel Belen Plaza
Hotel Belen Plaza Medellin
Hotel Belen Plaza
Mandala Hotel Belen Hotel
Mandala Hotel Belen Medellín
Ayenda 1245 Hotel Belen Plaza
Mandala Hotel Belen Hotel Medellín
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Mandala Hotel Belen
7,8
Bo
8,2
Neteja
8,0
Ubicació
8,0
Personal i servei
7,8
Respecte al medi ambient
7,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
22 d’ag. de 2025
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Basil
Viatge en grup
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Basil
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael
26 de març de 2025
Rafael
Estada de 6 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Syed
19 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Syed
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lillyana
Viatge en família
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lillyana
Estada de 4 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
José, santo domingo oeste.
Viatge en família
1 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
José
Estada de 4 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Ruben, Green Cove Springs
Viatge en família
16 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Ruben
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Sandy
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandy
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
lorena, guadalajara
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
lorena
Estada de 3 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Oded
23 de set. de 2024
Oded
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Gabriela
30 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriela
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Jefferson, ibague
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Jefferson
Estada de 4 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Rubén
Viatge en parella
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rubén
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Ivan
8 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Medellín stroll
Ivan
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Delia
Viatge en grup
6 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Delia
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Johnson
Viatge en grup
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Johnson
Estada de 9 nits (jul. 2024)
2/10, Horrible
Estephany
14 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Horrible lugar
Estephany
Estada d’1 nit (jul. 2024)
4/10, Deficient
Tomas
Viatge de negocis
1 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Tomas
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
fabian
25 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
fabian
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Luis
5 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis
Estada de 4 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Alexander
21 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Alexander
Estada de 7 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Gabriel, CAMUY
10 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriel
Estada de 3 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
james, Okotoks
28 de gen. de 2024
james
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
JOSEVALDO
Viatge de negocis
25 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOIA!!
JOSEVALDO
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Yerkis
24 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions








