Novus Laureles
Hotel a Medellín amb esmorzar gratuït i connexió amb una estació de tren/metro
Galeria de fotos de l’allotjament Novus Laureles





VIP Access
Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Bany privat
Per cable
Netflix
Escriptori
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Bany privat
Per cable
Netflix
Escriptori
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Minibar
Per cable
Netflix
Escriptori
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Per cable
Netflix
Escriptori
Cadira de despatx
Espai de treball apte per a portàtils
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carrera 69 46B-34, Medellín, 050031
Sobre aquest allotjament
Novus Laureles
Allotjaments similars

Hotel Dorado La 70
Hotel Dorado La 70
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 1.727 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 300000 COP per vehicle (l'anada i la tornada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 300000 COP l'anada i la tornada (entre 2 i 6 anys).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 248595
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
MED HOTEL
Novus Laureles Hotel
Novus Laureles Medellín
Novus Laureles Hotel Medellín
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Novus Laureles
7,8
Bo
8,4
Neteja
6,8
Comoditats
8,4
Personal i servei
7,8
Respecte al medi ambient
7,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
19 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Angelica, Cuautitlán Izcalli
10 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Angelica
Estada de 11 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
Valentina
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Valentina
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Harold
21 d’ag. de 2025
Harold
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Roberto
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Roberto
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Nelly Raiza
Viatge en grup, Viatge en família
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nelly Raiza
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Brayan Yair
8 d’ag. de 2025
Brayan Yair
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Jaqueline
7 d’ag. de 2025
Jaqueline
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Nestor, Isabela
Viatge en parella
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nestor
Estada de 6 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
michael
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
michael
Estada de 15 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
NIKAURY
Viatge en grup
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
NIKAURY
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Kenneth
Viatge en grup
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenneth
Estada de 4 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
José A.
2 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
José A.
Estada de 8 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Milena
Viatge en família
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Milena
Estada de 3 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
Matthew
15 de juny de 2025
Matthew
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Carol divey
3 de juny de 2025
Carol divey
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Fabiola
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Fabiola
Estada de 4 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
lysander
Viatge en família
5 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
lysander
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Judith
Viatge en parella
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Judith
Estada de 8 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Judith
Viatge en parella
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Judith
Estada de 4 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Lazaro
21 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lazaro
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
erick, valle de bravo
Viatge en parella, Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
erick
Estada de 6 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Leonardo
Viatge de negocis
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Leonardo
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Leonardo
Viatge de negocis
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leonardo
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jaír orlando
Viatge de negocis
14 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jaír orlando
Estada de 3 nits (jul. 2024)








