Hotel Natural
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Plaça Botero
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Natural





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 28 €
24 de juny - 25 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors

Habitació doble estàndard, no fumadors
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
També et pot agradar

The Click Clack Hotel Medellin
El Poblado
- Piscina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 1.001 opinions
Preu actual: 162 €
1 de jul. - 2 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

4935 Cra. 45, Medellín, Antioquia, 050012
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

3H Hotel Centro Histórico
3H Hotel Centro Histórico
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
7.8 de 10, Bé, 85 opinions
Preu actual: 26 €
12 de jul. - 13 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 4000 COP per persona i per nit
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 100000 COP per vehicle (l'anada i la tornada, 3 persones com a màxim).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 30000 COP.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 20000 COP.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Suite 45 Medellin
Suite 45 Medellin
Suite 45
Hotel Suite 45
Hotel Natural Hotel
Hotel Natural Medellín
Hotel Natural Hotel Medellín
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Natural
Opinions
6,6
7,0/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 11 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ulises
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Muy buen hotel y la atención excelente.
Ulises
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
ELIZABETH
20 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
ELIZABETH
Estada de 5 nits (maig 2024)
8/10, Bo
OSCAR
28 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
No nos pareció muy cómodo el colchón
OSCAR
Estada de 5 nits (març 2024)
4/10, Deficient
Wesley, San Diego
3 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wesley
Estada d’1 nit (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Edwin
10 de des. de 2023
Edwin
Estada de 3 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 8 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Lizbeth
20 de maig de 2023
Lizbeth
Estada de 7 nits (maig 2023)
8/10, Bo
ana
21 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ana
Estada d’1 nit (des. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
3 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Esta bien precio/calidad
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Duvan
19 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Duvan
Estada d’1 nit (oct. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
3 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
EL HOTEL MUY CENTRAL, LASTIMA LA ATENCIÓN
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
23 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Michael
22 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 16 nits (febr. 2020)
2/10, Horrible
Jaime
6 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jaime
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Danny Marlody
Viatge en família
3 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Danny Marlody
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Gliden Andrés
2 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gliden Andrés
Estada d’1 nit (ag. 2019)
6/10, Acceptable
ARKINE
26 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ARKINE
Estada de 2 nits (maig 2019)
6/10, Acceptable
Tiago Nuno
13 de jul. de 2019
Habitación no disponible
Tiago Nuno
Estada de 4 nits (juny 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
6 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
2/10, Horrible
Rosa Ester
11 de juny de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mal servicio
Rosa Ester
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Nathaly del Carmen
6 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Buen servicio
Nathaly del Carmen
Estada de 2 nits (juny 2019)
2/10, Horrible
Estela
15 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estela
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Adam
26 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adam
Estada d’1 nit (des. 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
6 de nov. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)