Gran Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Plaça Botero
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Gran Hotel





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Matalàs Tempur-Pedic
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Matalàs Tempur-Pedic
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Matalàs Tempur-Pedic
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Matalàs Tempur-Pedic
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit doble

Habitació doble superior, 1 llit doble
El més destacat
Sala d'estar independent
Moblat de manera individual
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Matalàs Tempur-Pedic
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 54 No 45 - 92, Medellín, Antioquia, 50012
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Nutibara
Hotel Nutibara
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.2 de 10, Bé, 499 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 80000 COP per habitació només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Gran Hotel Medellin
Gran Medellin
Gran Hotel Hotel
Gran Hotel Medellín
Gran Hotel Hotel Medellín
Preguntes freqüents
Opinions: Gran Hotel
Opinions
7,4
Bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
20 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Yiver Milena
12 d’ag. de 2024
Yiver Milena
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Angel
1 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angel
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
14 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (febr. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
9 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)
6/10, Acceptable
niko
29 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Nice location NO POOL
niko
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
michael
16 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
michael
Estada de 8 nits (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Giuseppe
15 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ottimo albergo in ottima zona




Giuseppe
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Mariano
Viatge en parella
1 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mariano
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Andres
5 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Buen hotel
Andres
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Ivan, Miami, Florida
29 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ivan
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Caresse, Willemstad
Viatge en parella, Viatge en grup
19 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Caresse
Estada de 7 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
L.A.
20 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Centraal gelegen hotel. Neem géén ontbijt
L.A.
Estada de 3 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
octavio
17 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Correcta experiencia
octavio
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
El hotel tiene un desayuno sin variedad..
Viatger verificat
Estada de 5 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
23 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best Option in Downtown
Viatger verificat
Estada de 4 nits (maig 2018)
4/10, Deficient
jens, Erfurt
6 de març de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel in zentraler Lage, leider
jens
Estada de 2 nits (març 2018)
4/10, Deficient
bhaskar
3 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
2 days stay at GH
bhaskar
Estada de 2 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Andrea
16 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrea
Estada d’1 nit (oct. 2017)
2/10, Horrible
Viatger verificat
28 d’ag. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
choose another hotel
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2017)
8/10, Bo
antonio, Perú
12 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vacaciones medellin
antonio
6/10, Acceptable
Viatger verificat
17 de març de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Internet es muy malo
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
JORGE AUGUSTO
19 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació