Four Points by Sheraton Medellin
Hotel amb esmorzar gratuït, molt a prop de Centre Comercial Oviedo
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Four Points by Sheraton Medellin





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 91 €
18 de jul. - 19 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica, 2 llits dobles

Habitació clàssica, 2 llits dobles
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Matalàs de Select Comfort
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran

Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Carta de coixins
Cortines opaques
Matalàs de Select Comfort
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carrera 43 C 6 Sur-100, Medellín, Antioquia, 050022
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

NH Collection Medellín Royal
NH Collection Medellín Royal
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.0 de 10, Fantàstic, 1.000 opinions
Preu actual: 102 €
18 de jul. - 19 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Es prohibeix l'entrada a la piscina als menors de 10 anys sense la supervisió d'un adult
L’allotjament també es coneix com a
Four Points Medellin
Four Points Sheraton Hotel Medellin
Four Points Sheraton Medellin
Medellin Sheraton
Sheraton Four Points Medellin
Sheraton Medellin
Sheraton Medellin Four Points
4 Points By Sheraton Medellin
Four Points By Sheraton Medellin Hotel Medellin
Four Points Sheraton Medellin Hotel
Medellin Four Points
Four Points by Sheraton Medellin Hotel
Four Points by Sheraton Medellin Medellín
Four Points by Sheraton Medellin Hotel Medellín
Preguntes freqüents
Opinions: Four Points by Sheraton Medellin
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup, Viatge en família
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Keila
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Keila
Estada de 8 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Eduardo, Coto Laurel
Viatge en grup
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eduardo
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Anderson
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anderson
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gilda
Viatge en família
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gilda
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Stephen, wellington
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Zenaida
Viatge en parella
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zenaida
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alberto
Viatge de negocis
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alberto
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Francisco
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Francisco
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose, santo domingo
Viatge en grup
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Pilar
Viatge en família
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pilar
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Stephanie
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephanie
Estada de 11 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Marjorie
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente hotel con acceso a Centro Comercial
Marjorie
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yolianis
Viatge en parella, Viatge en grup
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yolianis
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hamid Sheikh
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hamid Sheikh
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alejandro
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alejandro
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Murali
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Murali
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Toshiyuki
Viatge de negocis
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Toshiyuki
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Judith
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Judith
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Estrella, MIAMI LAKES
Viatge en família
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estrella
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rey
Viatge en família
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rey
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cesar
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cesar
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
tina
Viatge en parella
14 de febr. de 2025
tina
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriela
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriela
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Al
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Al
Estada de 2 nits (febr. 2025)