City Express Plus by Marriott Medellin Colombia
Hotel que admet animals de companyia a Medellín amb esmorzar gratuït i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament City Express Plus by Marriott Medellin Colombia





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 60 €
7 de set. - 8 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Habitació, 1 llit de matrimoni, no fumadors
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Llençols de cotó egipci
Dormitoris
Sofà llit
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni i sofà llit, no fumadors

Habitació superior, 1 llit de matrimoni i sofà llit, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Sofà llit: de matrimoni gran
Llençols de cotó egipci
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits dobles, no fumadors

Habitació, 2 llits dobles, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Sofà llit: de matrimoni gran
Llençols de cotó egipci
Dormitoris
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 4 Sur, # 43 A 08, Poblado, Medellín, 50022
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Holiday Inn Express Medellin by IHG
Holiday Inn Express Medellin by IHG
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 869 opinions
Preu actual: 86 €
18 d’ag. - 19 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Airport shuttle fee: COP 170000 per vehicle (maximum occupancy 4)
- Pet fee: COP 120000 per pet (varies based on length of stay)
- Service animals are exempt from fees
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un detector de fum i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Hotel City Express Plus Medellin Medellin
Medellin City Express Plus Medellin Hotel
City Express Plus Medellin Medellin
City Express Plus Medellin Hotel
Hotel City Express Plus Medellin
City Express Plus Hotel
City Express Plus
City Express Plus Medellin
Preguntes freqüents
Opinions: City Express Plus by Marriott Medellin Colombia
Opinions
8,6
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (ag. 2025)
2/10, Horrible
Grettel
Viatge en família
3 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Grettel
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
William
20 de juny de 2025
William
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
richard
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
richard
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Karen
Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada de 6 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
JOSE ANTONIO
Viatge en família
17 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
JOSE ANTONIO
Estada de 3 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Camilo Andrés
16 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Camilo Andrés
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
CHANGMIN
Viatge de negocis
12 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
CHANGMIN
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Lam
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Lam
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
JORGE
Viatge en grup
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JORGE
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
JORGE
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
JORGE
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
LAURA, Santa Ana
Viatge en parella
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
LAURA
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
David, miami
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ricardo
Viatge en família
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente hotel
Ricardo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jean
Viatge en família
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cuiyan
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cuiyan
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Giovanni
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Giovanni
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Giovanni
Viatge de negocis
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Giovanni
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Delvia Moronta
Viatge en família
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Delvia Moronta
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Zygmunt
26 de gen. de 2025
Zygmunt
Estada de 4 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mal desayuno, mal room service.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Richard
Viatge en parella, Viatge en grup
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Anelym
Viatge en grup
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anelym
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Manuel, Heredia
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Manuel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Raisa
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Raisa
Estada de 5 nits (des. 2024)