Swiss-Belinn Medan
Hotel amb un restaurant i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Centre Comercial Medan
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Swiss-Belinn Medan





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 33 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per cable o per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per cable o per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Superior)

Habitació Deluxe (Superior)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic complet/congelador
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Surabaya 88, Medan, North Sumatra, 20212
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Grand Mercure Medan Angkasa
Grand Mercure Medan Angkasa
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Piscina infantil
8.0 de 10, Molt bé, 155 opinions
Preu actual: 43 €
taxes i impostos inclosos
14 d’ag. - 15 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 200000 IDR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Swiss-Belinn Medan Hotel
Swiss-Belinn Hotel
Swiss-Belinn Hotel Medan
Swiss-Belinn Medan
Swiss-Belinn
Preguntes freqüents
Opinions: Swiss-Belinn Medan
Opinions
7,4
Bo
7,4/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Spencer
18 de maig de 2024
Spencer
Estada de 7 nits (maig 2024)
4/10, Deficient
Joanna
4 de maig de 2024
Joanna
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
LAY KEE
Viatge en família
1 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LAY KEE
Estada de 3 nits (març 2024)
6/10, Acceptable
MINEKO
Viatge de negocis
3 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MINEKO
Estada de 6 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Caleb
Viatge en parella
7 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Caleb
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
kiyosh
22 d’oct. de 2023
kiyosh
Estada de 4 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Linda
7 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Linda
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Chee Wan
9 de juny de 2023
Chee Wan
Estada de 2 nits (juny 2023)
4/10, Deficient
Anita
13 de maig de 2023
Anita
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Chee Wan
21 d’abr. de 2023
Chee Wan
Estada de 2 nits (abr. 2023)
8/10, Bo
LAY KEE
Viatge en família
27 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
LAY KEE
Estada de 2 nits (març 2023)
6/10, Acceptable
Robert
3 de març de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Robert
Estada de 3 nits (febr. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de gen. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
Lambertus
Viatge de negocis
10 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lambertus
Estada de 3 nits (des. 2022)
8/10, Bo
Norzain mohd imran
19 d’oct. de 2022
Norzain mohd imran
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Jacobus
Viatge en parella
18 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacobus
Estada d’1 nit (oct. 2022)
6/10, Acceptable
Gary
1 d’oct. de 2022
Gary
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Reinaldo
24 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Reinaldo
Estada de 3 nits (ag. 2022)
4/10, Deficient
Robert
29 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 3 nits (set. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
23 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good location, clean and comfortable
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Edwin
29 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
Edwin
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
13 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Arief
27 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arief
Estada de 2 nits (jul. 2019)