Harper Wahid hasyim Medan by ASTON
Hotel a Medan amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Harper Wahid hasyim Medan by ASTON





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 34 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Mininevera
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

PT. Surya Puncak Pratama, Medan
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis Styles Medan Pattimura
ibis Styles Medan Pattimura
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 67 opinions
Preu actual: 28 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 121000 IDR per adult i 65500 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 300000 IDR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 300000 IDR només l'anada (fins a 6 anys).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, barrots de seguretat a les finestres i il·luminació exterior
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Harper Wahid hasyim Medan
Harper Wahid hasyim Medan by ASTON Hotel
Harper Wahid hasyim Medan by ASTON Medan
Harper Wahid hasyim Medan by ASTON Hotel Medan
Preguntes freqüents
Opinions: Harper Wahid hasyim Medan by ASTON
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Ryan
Viatge en grup
15 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Modern hotel
Ryan
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Kim
Viatge en família
10 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kim
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Muhammad Rizkianata
Viatge en grup
30 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Love you kk resepsionis

Muhammad Rizkianata
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Thomas Adi
Viatge de negocis
23 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
great service but uncomfortable pillow
Thomas Adi
Estada de 7 nits (nov. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
29 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Jainti
8 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jainti
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
29 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)