Guesthouse Tomoshibi - Hostel
Alberg a Matsumoto amb servei de recepció obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Guesthouse Tomoshibi - Hostel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 73 €
20 de juny - 21 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Japanese Style)

Habitació tradicional (Japanese Style)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Ventilador portàtil
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Placa de cuina
Cuina compartida/comuna
Utensilis de cuina i vaixella
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Azumi 4166-2, Matsumoto, 390-1520
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Guesthouse Hoshizora no Akari
Guesthouse Hoshizora no Akari
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Sala de jocs
- Microones
9.2 de 10, Fantàstic, 16 opinions
Preu actual: 85 €
20 de juny - 21 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 800 JPY per dia.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament de llarga durada: 800 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Guesthouse Tomoshibi Hostel Matsumoto
Guesthouse Tomoshibi Matsumoto
Guesthouse Tomoshibi
Tomoshibi Hostel Matsumoto
Guesthouse Tomoshibi - Hostel Matsumoto
Guesthouse Tomoshibi - Hostel Hostel/Backpacker accommodation
Preguntes freqüents
Opinions: Guesthouse Tomoshibi - Hostel
Opinions
7,8
Bo
7,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sze Teck
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sze Teck
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Shigeru
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shigeru
Estada d’1 nit (set. 2024)
4/10, Deficient
Lisa
13 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisa
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
hong yi
Viatge en parella
10 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
hong yi
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Elina
5 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elina
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
William
6 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
William
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Yoichi
14 d’oct. de 2023
Yoichi
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Yuki
21 de set. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Yuki
Estada d’1 nit (set. 2023)
6/10, Acceptable
Masayuki
27 de maig de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Masayuki
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Attapol
28 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Attapol
Estada de 2 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Masami
16 d’oct. de 2022
Masami
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Tanryo
2 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Tanryo
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
24 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Melina
7 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Melina
Estada de 2 nits (maig 2021)
2/10, Horrible
Oxana, Kawasaki
24 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Oxana
Estada d’1 nit (oct. 2020)
2/10, Horrible
Mr
Viatge de negocis, Viatge en família
27 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mr
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
BERNARD
Viatge en grup
27 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BERNARD
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Alice
22 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Alice
Estada d’1 nit (ag. 2019)
4/10, Deficient
RAJEEV
5 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ok
RAJEEV
Estada de 2 nits (maig 2019)