Minamikan
Ryokan a Matsue amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Minamikan





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

14 Suetsuguhon-cho, Matsue, Shimane-ken, 690-0843
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

TENNENONSEN DANDANNOYU ONYADONONOMATSUE
TENNENONSEN DANDANNOYU ONYADONONOMATSUE
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 217 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Minamikan Inn Matsue-shi
Minamikan Matsue-shi
Minamikan Inn Matsue
Minamikan Inn
Minamikan Matsue
Minamikan
Minamikan Hotel
Minamikan Matsue
Minamikan Hotel Matsue
Preguntes freqüents
Opinions: Minamikan
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de jul. de 2022
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Abdulelah, jeddah
4 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Abdulelah
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
26 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
1 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
とても満足しました

Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Taro
Viatge en grup
1 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Taro
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
KAZUHISA
30 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KAZUHISA
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
あきこ
31 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
あきこ
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
NAOMI
Viatge en família
16 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NAOMI
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
14 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
MICHIHIRO
Viatge en família
15 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
最高の宿です
MICHIHIRO
Estada d’1 nit (abr. 2020)
2/10, Horrible
xxx
12 de gen. de 2020
xxx
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Ching hua
14 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ching hua
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Michie
Viatge en família
16 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michie
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
KATSUHIKO
13 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KATSUHIKO
Estada d’1 nit (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
23 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
少しだけ残念
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Tatsuro
8 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
落ち着いた宿
Tatsuro
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
21 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Matthieu
27 de nov. de 2018
Matthieu
Estada de 3 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Noriko, Washington, DC
17 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Noriko
Estada de 2 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
がっちゃん, 日本
17 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
がっちゃん
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Sunny, Seoul
29 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sunny
Estada de 2 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
w l, Hong Kong
19 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
提供美味食物的旅馆
w l
Estada de 2 nits (abr. 2018)