Golden Palace Hotel Lombok
Hotel a Mataram amb 2 restaurants i spa complet
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Golden Palace Hotel Lombok





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 44 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació Deluxe, 2 llits individuals, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor LED
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor LED
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, no fumadors

Suite júnior, no fumadors
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 llit doble

Suite, 1 llit doble
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Sriwijaya no. 38, Cakranegara, Mataram, Lombok, 832231
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Lombok Astoria Hotel
Lombok Astoria Hotel
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Aparcament inclòs
9.2 de 10, Fantàstic, 74 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 125000 IDR per adult i 125000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 300000.00 IDR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 350000.0 IDR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Golden Palace Hotel Lombok Mataram
Golden Palace Hotel Lombok
Golden Palace Lombok Mataram
Golden Palace Lombok
Golden Palace Lombok Mataram
Golden Palace Hotel Lombok Hotel
Golden Palace Hotel Lombok Mataram
Golden Palace Hotel Lombok Hotel Mataram
Preguntes freqüents
Opinions: Golden Palace Hotel Lombok
Opinions
9,4
Magnífic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
24 de maig de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Eng Seng
24 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Eng Seng
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
30 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Lynne
29 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lynne
Estada de 7 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Lynne
24 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lynne
Estada de 3 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
so so
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
가성비 좋은 호텔
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
kevin jern hui
25 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
great hotel
kevin jern hui
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
I Wayan Eka
28 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I Wayan Eka
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Robert
25 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Flot hotel med fremragende personale
Robert
Estada de 4 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
พนักงานต้อนรับสุภาพ น่ารัก ขยัน
Viatger verificat
Estada de 6 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Muhammad Syadad
14 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
clean hotel with a great location
Muhammad Syadad
10/10, Excel·lent
nonfan, tokyo
28 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
お気に入りのホテルです
nonfan
Estada de 3 nits (març 2018)
10/10, Excel·lent
Nui Phoy
26 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
City centre
Nui Phoy
8/10, Bo
MAKOTO
26 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MAKOTO
10/10, Excel·lent
POH CHAI
28 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
More than expected!
POH CHAI
Estada d’1 nit (febr. 2018)
8/10, Bo
PY, KL
25 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel in city centre. Affordable and pleasant.
PY
Estada de 2 nits (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
Tere, Barcelona
29 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Moderno, limpio y funcional
Tere
Estada de 2 nits (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2017)
8/10, Bo
KAMAL BECK
7 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KAMAL BECK
Estada de 3 nits (ag. 2017)
8/10, Bo
Ibraheem
19 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ibraheem
Estada de 2 nits (ag. 2017)
8/10, Bo
Ibraheem
19 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ibraheem
Estada d’1 nit (ag. 2017)