favehotel Langko Mataram - Lombok
Hotel a Mataram amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament favehotel Langko Mataram - Lombok





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 42 €
taxes i impostos inclosos
15 d’ag. - 16 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Carta de coixins
Capçal de dutxa tipus cascada
Barnussos
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Carta de coixins
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació (Deluxe Premier)

Habitació (Deluxe Premier)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Carta de coixins
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (Premier)

Habitació superior (Premier)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Carta de coixins
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Carregar totes les fotos de: Superior Premier

Superior Premier
Carregar totes les fotos de: Superior

Superior
Carregar totes les fotos de: Deluxe Premier

Deluxe Premier
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Langko no. 21-23, Mataram, Lombok, 83125
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Aston Inn Mataram
Aston Inn Mataram
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 115 opinions
Preu actual: 27 €
taxes i impostos inclosos
15 d’ag. - 16 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 65000 IDR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 200000.00 IDR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 200000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
favehotel Langko Mataram Lombok Hotel
favehotel Langko Lombok Hotel
favehotel Langko Mataram Lombok
favehotel Langko Lombok
favehotel Langko Mataram - Lombok Hotel
favehotel Langko Mataram - Lombok Mataram
favehotel Langko Mataram - Lombok Hotel Mataram
Preguntes freqüents
Opinions: favehotel Langko Mataram - Lombok
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 6 nits (juny 2024)
4/10, Deficient
Thomas, Calgary
7 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Puji, Pahoa
Viatge de negocis
6 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Puji
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Wan Abdul Manan
29 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wan Abdul Manan
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
YUMI
16 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YUMI
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Luke
3 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luke
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Jan
Viatge en grup
7 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Jan
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Byron
10 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Definitely of of my “Fave”orite Hotel stays
Byron
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Gentha
4 de des. de 2019
Gentha
Estada de 4 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Eric
8 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon hôtel et bien placé
Eric
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
2 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
tyler
27 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
tyler
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
19 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
11 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 d’abr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Uwe
30 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Uwe
Estada d’1 nit (des. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
20 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
LINA
26 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LINA
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Michael
23 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stylish comfy hotel in Mataram.
Michael
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
Suhail
26 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Would Come Back Again
Suhail
Estada de 6 nits (juny 2018)
8/10, Bo
DESY ARTISTA
11 de juny de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
DESY ARTISTA
Estada de 2 nits (juny 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de maig de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2018)