Aston Inn Mataram

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel a Mataram amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i un gimnàs

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Aston Inn Mataram

Habitació superior, vistes a la piscina | Caixa forta a l'habitació, escriptori, wifi gratuïta i roba de llit
Vestíbul
Suite (Aston) | Caixa forta a l'habitació, escriptori, wifi gratuïta i roba de llit
Habitació Deluxe | Caixa forta a l'habitació, escriptori, wifi gratuïta i roba de llit
Façana frontal de l'allotjament (vespre/nit)

Opinions

8,4 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Bar
  • Piscina
  • Spa
  • Servei d’habitacions
  • Gimnàs
  • Aparcament inclòs

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions

Suite (Aston)

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Carta de coixins
Dormitori independent
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
  • 36 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació superior

El més destacat

Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Carta de coixins
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

Habitació superior, vistes a la piscina

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Carta de coixins
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
  • 21 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

Habitació Deluxe

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Carta de coixins
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
  • 26 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit doble

Superior Room

  • Capacitat per a 2

Aston Suite

  • Capacitat per a 2

Superior Room with Pool View

  • Capacitat per a 2

Deluxe Room

  • Capacitat per a 2
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Jalan Panca Usaha No 1, Mataram, Lombok, 83126

Què hi ha als voltants

  • Centre Comercial Mataram - 1 minuts a peu - 0.2 km
  • Parc Mayura - 2 minuts en cotxe - 2.3 km
  • Pura Meru - 2 minuts en cotxe - 2.3 km
  • Centre Islàmic NTB - 2 minuts en cotxe - 2.4 km
  • Centre Comercial Lombok Epicentrum - 3 minuts en cotxe - 1.6 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport Internacional de Lombok (LOP): a 38 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Mandalika Restaurant - ‬3 minuts a peu
  • ‪Lombok Garden Hotel - ‬3 minuts a peu
  • ‪idoop hotel - ‬4 minuts a peu
  • ‪Begibung Truly Lombok's Cuisine - ‬3 minuts a peu
  • ‪Bakso Fajar Cak Ndut - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Aston Inn Mataram

Hotel de 4 estrelles al districte comercial
Has pensat a allotjar-te a Aston Inn Mataram? Aprofita que ofereix un jardí, serveis de tintoreria o bugaderia i un bar. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen un gimnàs i un centre de negocis a la seva disposició.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), caixa forta a la recepció i sala de banquets
  • Sales de reunions, ascensor i sala de ball
Característiques de l'habitació
Les 130 habitacions tenen avantatges com ara servei d'habitacions les 24 hores i cartes de coixins. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i aire condicionat.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen combinacions de dutxa i banyera i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LED amb canals prèmium
  • Frigorífics, bullidores elèctriques i servei de neteja diari

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Un bar
  • Un restaurant

Activitats

  • Gimnàs
  • Piscina a l'aire lliure

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Piscina a l'aire lliure

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció durant un horari limitat

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sales de reunions

Exterior

  • Jardí

Spa

  • Serveis de spa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Ascensor

Més serveis

  • Sala de ball
  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Carta de coixins
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LED amb canals per cable prèmium

Menjar i beguda

  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 14:30.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

L'horari de la recepció és el següent: 08:00-20:00, cada dia
La recepció compta amb personal durant un horari limitat

Mètodes d’accés

Recepció (horari limitat)

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
3 nens de fins a 1 poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 300000 IDR per vehicle només l'anada.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

L’allotjament també es coneix com a

Aston Inn
Aston Mataram
Aston Inn Mataram Hotel
Aston Inn Mataram Mataram
Aston Inn Mataram Hotel Mataram

Preguntes freqüents

Aston Inn Mataram té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

Aston Inn Mataram accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Aston Inn Mataram?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Aston Inn Mataram?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 14:30.

A quina hora es fa el registre de sortida a Aston Inn Mataram?

Registre de sortida: migdia.

Aston Inn Mataram ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport. S'aplica la taxa següent: 300000 IDR per vehicle.

On es troba Aston Inn Mataram?

Aquest hotel es troba a Mataram, al bell mig de la ciutat, i a menys de 3 km de les atraccions següents: Centre Comercial Mataram, Pura Meru i Parc Mayura. Centre Comercial Lombok Epicentrum i Oficina d'Immigració de Mataram també són a menys de 3 km.

Opinions

Opinions: Aston Inn Mataram

8,4

Molt bo

8,8

Neteja

8,0

Ubicació

9,0

Personal i servei

7,8

Respecte al medi ambient

8,6

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 51 de 116 opinions
Puntuació 8: Bo. 44 de 116 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 14 de 116 opinions
Puntuació 4: Deficient. 4 de 116 opinions
Puntuació 2: Horrible. 3 de 116 opinions

Opinions

8/10, Bo

TOMOE

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
部屋に入るととてもカビ臭く、おそらく電気を消すと換気扇も一緒に停止してしまうからだと思います。
Estada de 5 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Elle

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stayed for 5 nights. The receptionist who helped us checked in was very nice. Ahe also recommended to rent a motorcycle so we can explore anytime we wanted to go out. Without the motorbike, I dont think we would have seen Lombok's natural beauty and its villages. Our overall experience was unforgettable. Thank you!
Estada de 5 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Chérifa

Estada d’1 nit (ag. 2024)

10/10, Excel·lent

Ibrahim, London

Estada de 6 nits (maig 2024)

4/10, Deficient

Egil

Estada de 7 nits (febr. 2024)

10/10, Excel·lent

Muralidharan

Overall the stay was pleasant, with good hospitality and good ambience
Estada de 3 nits (set. 2023)

10/10, Excel·lent

Paul

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
This hotel was exactly what we needed for a good price. Our room was excellent and pretty clean. The hotel itself is very well-kept and clean. The lobby and restaurant area is very nice. Staff is helpful. The breakfast buffet was delicious with a lot of tasty options for everyone. We liked it so much we ended up extended our stay. If we come back to Mataram this is definitely where we will stay!

8/10, Bo

Mei Ying

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

Acceptable Stay

Room has ants crawling on the table from time to time. Accidentally had water patch on the side table and after house keeping, the water patch was still on the side table, so I think that goes to show how much the housekeeping does in each room. Wall was quite thin as I could hear next door room's television during bedtime.
Estada de 4 nits (ag. 2023)

6/10, Acceptable

Jimmy

Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Het is een schoon hotel, de service is prima, maar vind de kamers wat gehorig. Ook bij het inchecken wou de medewerker mij meer dan het dubbele laten betalen voor de kamers, terwijl ik voor een veel lager bedrag had geboekt. Dit natuurlijk niet ok.
Estada de 4 nits (ag. 2023)

10/10, Excel·lent

AZIAN

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff were so polite and friendly and assisted us when we need.
Estada d’1 nit (jul. 2022)

8/10, Bo

Arru

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2021)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Good for a short stay

For a short stay it's ok, the rate is quite cheap. Food taste was somehow strange. The aircon was not working, I called a 3pm, nobody was coming. Only after another call mechanic arrived a 9pm!!! to fix. When my husband arrives, security asked him to put on the mask, even many people inside walking and sittind without mask, even staff. So if you require a mask, which is actually not working against anythind, which is evidenced, same rules for everybody should be applicable. Interior alrady bit shabby.
Estada d’1 nit (oct. 2020)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Beds type choices are hoax

I travel alone for business trip and always choose the queen bed as I stayed alone. But the staff gave me twin beds with excuse "The rooms are full and we only have twin beds left, even though you've reserved for queen bed, it's doesn't mean you will get it, as we served who comes first". What the function of "type of beds" as choices if you CAN'T actually choose it? Why??????????? I really am not happy with the service and the receptionist staff ain't friendly, they gave me basic answers, not even trying to understand my situation.
Estada de 2 nits (set. 2020)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 22 nits (març 2020)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (febr. 2020)

4/10, Deficient

Akim-Isabelle-Tamara

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
HÔTEL ET STAF TRÈS BIEN L INCONVÉNIENT EST QUE L HÔTEL,ORGANISE AUSSI DES MARIAGES LE WEEK-END LES INVITÉS ARRIVENT DE TOUS LOMBOK À PARTIR DE 5 HEURES DU MATIN S INSTALLENT À LA PISCINE ILS NE RÉSPECTENT PAS LES CLIENTS ET IL EST IMPOSSIBLE DE DORMIR. ET LE STAF DE L HÔTEL,NE FAIT ABSOLUMENT RIEN POUR CADRÉR ÇA ! D AUTANT PLUS NOUS AVIONS LA SALLE DE CÉRÉMONIE,AU DESSUS DE LA CHAMBRE ! DANS LA JOURNÉE,NOUS AVONS VOULUS ALLER À LA PISCINE NOUS DÉTENDRE. MALHEUREUSEMENT LA PISCINE EST INTÉRDITE AUX BIKINIS. LES CLIENTES SE BAIGNENT EN MAJORITÉ EN BURKINIS. DOMMAGE CAR C EST UN BÉLLE HÔTEL,EST LE PÉRSONÉL EST TRÉS BIEN FORMÉ !
Estada d’1 nit (febr. 2020)

2/10, Horrible

Akim-Isabelle-Tamara

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja

TRÈS DÉÇUS

TRÈS BONNE ACCUEIL À L ARRIVÉE BÉLLE HÔTEL SÉJOUR EN COUPLE POUR LE WEEK-END IMPOSSIBLE DE DORMIR,CAR LE WEEK-END L HÔTEL ORGANISE DES MARIAGES LES INVITÉS ARRIVENT DE TOUS LOMBOK À PARTIR DE 5 HEURES DU MATINS S INSTALLENT À LA PISCINE AVEC LEURS GAMINS ET EMPÉCHEMENT LES CLIENTS DE DORMIR ET LE STAF DE L HÔTEL N INTÉRVIENT PAS BIKINI À LA PISCINE INTÉRDIT EN MAJORITÉ À LA PISCINE QUE DES FEMMES EN BURKINIS DE CE FAIT NOUS N AVONS PAS PUS PROFITER DE LA PISCINE ! DÉJEUNER GRANDIOSE,COMPARABLE ET PARFOIS SUPÉRIEUR À DES CHAÎNES D HÔTELS 5 ÉTOILES COMME LE HILTON,SHÉRATON ETC
Estada d’1 nit (gen. 2020)

10/10, Excel·lent

SAMIRA

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Super séjour inoubliable

Séjour agreable. Personnel très chaleureux, accueillant et très à l écoute. Chambre confortable et propre. Cuisine excellente Bon rapport qualité prix
Estada de 5 nits (gen. 2020)

8/10, Bo

Arru

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2020)

6/10, Acceptable

Satoru

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (des. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (des. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Estada d’1 nit (ag. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (ag. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very friendly and polite staff, clean room (the bathroom was always very clean) and a wonderful breakfast buffet! Not many tourists there and not many things like restaurants next to the hotel but we didn’t mind because there are always blue bird taxis waiting in front of the door (cheaper than in Bali). A market is very close to the hotel! Thank you for the good time :)
Estada de 7 nits (ag. 2019)