Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Amaia Hotel





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room

Superior Twin Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Superior King Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Nakula No.14, Cilinaya, Cakranegara, Mataram, Lombok- Nusa Tenggara Barat, 83239
Sobre aquest allotjament
Amaia Hotel
Allotjaments similars

Palapa Hotel
Palapa Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
7.6 de 10, Bé, 14 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 50000 IDR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Amaia Hotel Mataram
Amaia Mataram
Amaia Hotel Hotel
Amaia Hotel Mataram
Amaia Hotel Hotel Mataram
Preguntes freqüents
Opinions: Amaia Hotel
Opinions
7,0
Bo
6,4/10
Neteja
6,4/10
Personal i servei
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
9 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
GABSIK
Viatge de negocis
27 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
가성비좋은 호텔
GABSIK
Estada de 2 nits (maig 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 de set. de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Ok for a one night stay if you smoke a pack a day
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Camilla Line
20 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good stay
Camilla Line
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Passt
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2018)