Brit Hotel Confort Marvejols
Hotel a Marvejols amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Brit Hotel Confort Marvejols





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 75 €
taxes i impostos inclosos
13 de nov. - 14 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Servei de neteja diari
Escriptori
Habitacions insonoritzades
Neteja diària
Servei de recepció
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Servei de neteja diari
Escriptori
Habitacions insonoritzades
Neteja diària
Servei de recepció
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Servei de neteja diari
Escriptori
Habitacions insonoritzades
Neteja diària
Servei de recepció
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

27-bis Avenue Theophile Roussel, Marvejols, Lozere, 48100
Sobre aquest allotjament
Brit Hotel Confort Marvejols
Allotjaments similars

Logis Hôtel Restaurant Les 2 Rives - A75, en bordure de rivière
Logis Hôtel Restaurant Les 2 Rives - A75, en bordure de rivière
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 193 opinions
Preu actual: 67 €
taxes i impostos inclosos
5 de des. - 6 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.65 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 9.90 EUR per adult i 5.90 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10.00 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'horari de la piscina és el següent: 15:30-20:00.
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Relais Fasthotel Mende
Relais Fasthotel Mende Hotel
Relais Fasthotel Mende Marvejols
Brit Hotel Marvejols Mende
Brit Hotel Mende
Brit Marvejols Mende
Brit Mende
Brit Hotel de Marvejols Mende
Brit Confort Marvejols
Brit Hotel de Marvejols Mende
Brit Hotel Confort Marvejols Hotel
Brit Hotel Confort Marvejols Marvejols
Brit Hotel Confort Marvejols Hotel Marvejols
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Brit Hotel Confort Marvejols
8,2
Molt bo
8,8
Neteja
8,0
Ubicació
8,2
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Laurent
Viatge de negocis
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurent
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
jeremy
Viatge de negocis
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jeremy
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
jean luc
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jean luc
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
CELINE
Viatge en parella
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
CELINE
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
PASCAL
16 de juny de 2025
PASCAL
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Georges
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Georges
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Sophie
Viatge de negocis
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sophie
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
jean pierre
Viatge en família
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jean pierre
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
marc
Viatge de negocis
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
marc
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicolas
3 de març de 2025
Nicolas
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Catherine
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Catherine
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Frederic
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frederic
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
gabriel
Viatge de negocis
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
gabriel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Michel
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
tres bien
Michel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
David, Til-Chatel
Viatge de negocis
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Mohamed
Viatge de negocis
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohamed
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Santiago
Viatge de negocis, Viatge en grup
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Santiago
Estada de 4 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
Gilles
Viatge de negocis
30 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gilles
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Bruno
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bruno
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Matthieu
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Matthieu
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Davy
21 de jul. de 2024
Davy
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)








