Hôtel LIGO by HappyCulture
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Gran Port Marítim de Marsella
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel LIGO by HappyCulture





VIP Access
Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
7,2 sobre 10
Bé
(9 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior, terrassa

Habitació doble o amb dos llits individuals superior, terrassa
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Terrassa o pati
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Apartament Deluxe

Apartament Deluxe
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Carregar totes les fotos de: Apartament Deluxe

Apartament Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Apartament Deluxe

Apartament Deluxe
El més destacat
Terrassa o pati
Menjador independent
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LED
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera exprés
També et pot agradar

Maisons du Monde Hôtel & Suites - Marseille Vieux Port
Port antic de Marsella
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 1.022 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

14-16 Rue Jean Trinquet, Marseille, FR, 13002
Sobre aquest allotjament
Hôtel LIGO by HappyCulture
Allotjaments similars

Golden Tulip Marseille Euromed
Golden Tulip Marseille Euromed
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 1.001 opinions
Preu actual: 89 €
taxes i impostos inclosos
9 de nov. - 10 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.25 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 16 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Ligo By Happyculture Marseille
Hôtel LIGO by HappyCulture Hotel
Hôtel LIGO by HappyCulture Marseille
Hôtel LIGO by HappyCulture Hotel Marseille
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hôtel LIGO by HappyCulture
8,2
Molt bo
8,2
Neteja
7,4
Comoditats
8,8
Personal i servei
8,2
Respecte al medi ambient
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
30 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
Viatge en parella
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Andrew
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Afsaneh
Viatge en família
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Afsaneh
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Andrew
Viatge en parella
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Andrew
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Eike
Viatge en parella
12 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eike
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Anna, Etobicoke
Viatge en grup
29 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Denise
28 de set. de 2025
Denise
Estada d’1 nit (set. 2025)
2/10, Horrible
sally-ann
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
sally-ann
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
ROBERTA
Viatge en família amb nens petits
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
ROBERTA
Estada de 5 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
Roisin
Viatge en grup
13 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Roisin
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
hayde
9 d’ag. de 2025
hayde
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Sarra
8 d’ag. de 2025
Sarra
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Jan
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Chad
Viatge en família
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chad
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Nabil
Viatge de negocis
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nabil
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatge en família
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Jan
Viatge en grup
28 de jul. de 2025
Jan
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Said Hassane
26 de jul. de 2025
Said Hassane
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
France
Viatge en família
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
France
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Klarna
Viatge en família
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Klarna
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
stefan
Viatge en família
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
stefan
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Lauren Emily
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Stop, Fab AC, Spacious Rooms!
Lauren Emily
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Cang
Viatge en família
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cang
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Marisa
Viatge en grup
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful one night stay
Marisa
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Vielka
10 de jul. de 2025
Vielka
Estada de 2 nits (jul. 2025)

















