Contact Hôtel Marseille Aubagne
Hotel als afores amb un centre de negocis obert les 24 hores i bar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Contact Hôtel Marseille Aubagne





Serveis populars
El preu actual és de 74 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Habitació familiar, 2 dormitoris
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,8 sobre 10
Excel·lent
(22 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Hôtel Les Roches Blanches
Cassis
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
9.4 de 10, Excepcional, 165 opinions
Preu actual: 781 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

32 Boulevard Claude Antonetti, La Penne-sur-Huveaune, 13821
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kyriad Direct Marseille Est - La Valentine
Kyriad Direct Marseille Est - La Valentine
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.4 de 10, Bé, 377 opinions
Preu actual: 66 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.30 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Good Hotel Marseille Aubagne La Penne-sur-Huveaune
Good Marseille Aubagne La Penne-sur-Huveaune
Good Marseille Aubagne
Contact Marseille Aubagne
Good Hotel Marseille Aubagne
Contact Hôtel Marseille Aubagne Hotel
Contact Hôtel Marseille Aubagne – “Ex Good Hôtel”
Contact Hôtel Marseille Aubagne La Penne-sur-Huveaune
Contact Hôtel Marseille Aubagne Hotel La Penne-sur-Huveaune
Preguntes freqüents
Opinions: Contact Hôtel Marseille Aubagne
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
gael
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
gael
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
gael
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
gael
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
gael
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
gael
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
gael
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
gael
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
gael
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
gael
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
gael
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
gael
Estada de 6 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
CHRISTOPHE
17 de jul. de 2025
CHRISTOPHE
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Martin
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Joanne
27 de juny de 2025
Joanne
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Céline
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Céline
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
George
5 de juny de 2025
George
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
alan
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
alan
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Karine
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Karine
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
gael
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
gael
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
JJ
Viatge de negocis
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JJ
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Antonin
26 d’abr. de 2025
Antonin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Aurélien
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Aurélien
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Luc
Viatge de negocis
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luc
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Francesco
27 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Francesco
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Cyrille
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cyrille
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Anna
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anna
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Elisabeth
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elisabeth
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Carine
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bon rapport qualité/prix
Carine
Estada d’1 nit (ag. 2024)