Marsiho By Happyculture
Hotel a Marsella amb servei de recepció obert les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Marsiho By Happyculture





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 81 €
taxes i impostos inclosos
11 de nov. - 12 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Habitacions insonoritzades
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades disponibles
Cortina opaca
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Habitacions insonoritzades
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades disponibles
Cortina opaca
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Habitacions insonoritzades
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades disponibles
Cortina opaca
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Habitacions insonoritzades
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades disponibles
Cortina opaca
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Habitacions insonoritzades
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades disponibles
Cortina opaca
També et pot agradar

Novotel Marseille Vieux Port
Districte VII
- Piscina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 848 opinions
Preu actual: 163 €
taxes i impostos inclosos
10 de nov. - 11 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

16, Cours Belsunce, Marseille, Bouches-du-Rhone, 13001
Sobre aquest allotjament
Marsiho By Happyculture
Allotjaments similars

Hôtel Maison Montgrand Marseille Vieux Port
Hôtel Maison Montgrand Marseille Vieux Port
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 629 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.16 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 30 EUR per dia (a 100 m).
- Càrrec per animals de companyia: 10.00 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Marseille Port Vieux
Best Western Marseille Bourse Vieux Port Happyculture
Quality Hotel Vieux
Quality Marseille Vieux Port
Quality Vieux
Best Western Marseille Bourse Vieux Port Hotel
Best Western Bourse Vieux Port Hotel
Best Western Bourse Vieux Port
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Marsiho By Happyculture
8,2
Molt bo
8,6
Neteja
7,6
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
29 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Christian
17 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada de 2 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Yohei
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Yohei
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Janet Beauchamp
Viatge en família
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Janet Beauchamp
Estada de 3 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Keitaro, Amsterdam
30 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Keitaro
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Kathy Ann, Longwood
Viatge en parella, Viatge en família
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kathy Ann
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
beatriz
Viatge en grup
29 de juny de 2025
beatriz
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Nicole
15 de juny de 2025
Nicole
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Hicham
3 de juny de 2025
Hicham
Estada de 6 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good location
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ro Wang
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ro Wang
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
FARID
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Satisfaisant
FARID
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Elena
Viatge en grup
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elena
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Vivienne
Viatge en família
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good location
Vivienne
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
SHINPEI
Viatge de negocis
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SHINPEI
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Fabio
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Jeffery, Beaumont
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeffery
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Donna
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Donna
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Remlyn
10 d’abr. de 2025
Remlyn
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Christa
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christa
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Adrien
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adrien
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pascal
Viatge en grup
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel charmant avec excellent emplacement
Pascal
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Michel
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michel
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Bilge
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bilge
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
GYANENDRA
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
GYANENDRA
Estada de 3 nits (febr. 2025)

















